سایت‌های مجاز سیم‌کارت انارستان چگونه به روزرسانی می‌شوند؟

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۵۴۸۱
سایت‌های مجاز سیم‌کارت انارستان چگونه به روزرسانی می‌شوند؟
یکی از راه‌های مناسب‌سازی اینترنت برای کودکان و نوجوانان گزینش سایت‌های مناسب برای دسترسی آنها است، این اتفاق بر روی اینترنت سیم‌کارت کودک و نوجوان انارستان افتاده است.

به گزارش برنا، سیم‌کارت انارستان ویژه کودکان و نوجوانان است به همین دلیل اینترنت آن دوستدار کودک است. یعنی مشترکان این سیم کارت تنها امکان دسترسی به فهرست سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مناسب کودکان و نوجوانان را دارد.

جعفر زیاری، مدیر پروژه سیم کارت انارستان در پاسخ به این پرسش که «فهرست اینترنت انارستان چگونه تدوین و بروزرسانی می‌شود؟» اظهار داشت: بروزرسانی فهرست سپید (وایت لیست) سیم کارت انارستان از طریق بررسی کارشناسان به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود و قوانین آن بر اساس قوانین سیستم‌های مشابه در سراسر دنیا است.

وی افزود: سیستم مانیتورینگ سیم کارت انارستان نشانی‌هایی که کاربران سیم کارت قصد مراجعه به آنها را داشته‌اند، چه در فهرست سپید باشند چه نباشند، همگی را ثبت می‌کند و گزارشی از ذائقه و رتبه‌بندی در خواست کاربران می‌دهد. کارشناسان این درخواست‌ها را بر پایه‌ی اولویت بررسی می‌کنند و به‌همین ترتیب سایت‌هایی که به تشخیص آنها برای کاربر کودک و نوجوان مناسب باشند، به فهرست سپید افزوده می‌شوند.

زیاری ادامه داد: امکان بروزرسانی اینترنت انارستان بر اساس پیشنهاد مشترکان هم داریم، یعنی در سایت انارستان یک صفحه‌ای داریم که کاربران می‌توانند نشانی‌ سایت‌های مورد نظر را در یک فرم وارد کنند تا پس از بررسی کارشناسان به فهرست سپید افزوده بشوند. (اینجا)

مدیر پروژه سیم کارت انارستان ابراز داشت: طبق برنامه قصد داریم برای بروز رسانی فهرست سپید از هوش‌مصنوعی و نرم‌افزارهایی بهره بگیریم که روزانه به‌طور خودکار پایگاه‌های اینترنتی را بررسی کنند، تصاویر و کلمات نامناسب را جستجو و از فهرست ‌سپید حذف کنند.

گفتنی است برای دریافت سیم کارت انارستان لازم نیست مبلغی پرداخت بشود، فقط با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰  والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند. همچنین امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان هم روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سیم کارت دیگر محصولات به سایت انارستان مراجعه کنید:  anarestan.com 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز