معاون نظارت بانک مرکزی:

وام برای خرید سهام نهایی شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۳:۰۲
کد خبر: ۹۴۸۵۸۴
وام برای خرید سهام نهایی شد
معاون نظارت بانک مرکزی اعلام از نهایی شدن پرداخت وام برای خرید سهام در راستای حمایت‎های بانک مرکزی از بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سنا، فرهاد حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی در حاشیه جلسه شورای عالی بورس که با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد، شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر اعضای این شورا برگزار شد، گفت: هدف از حضور ما در جلسه شورای عالی بورس، اعلام حمایت کامل بانک مرکزی از بازار سرمایه بود.

حنیفی در این خصوص بیان داشت: بانک مرکزی و سازمان بورس دو بال اقتصادی کشور هستند و با اهداف مشترک، منابع مورد نیاز شرکت ها را تامین می‌کنند.

وی افزود: مشتری ها بر اساس سر رسید، تضامن و نیازهای خود به این دو بازار مراجعه می کنند. ما امیدوار هستیم با همکاری نزدیک این دو نهاد، که از قبل هم وجود داشته بتوانیم جلوه بزرگ و کاملتری را از اقتصاد توانمند کشور نمایان کنیم.

حنیفی ادامه داد: اینجا لازم می دانم اعلام کنم که بحث های مربوط به اعطای تسهیلات بانک های مجاز به مشتریان برای خرید سهام نهایی شده  و به زودی سهامداران عزیز می‌توانند از تسهیلات بانک ها برای خرید سهام استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز