استاندار ایلام:

خطر ابتلا به کرونا در ایلام جدی است/ برای مناطق قرمز قطعا محدودیت ایجاد خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۱۷۴۹
خطر ابتلا به کرونا در ایلام جدی است/ برای مناطق قرمز قطعا محدودیت ایجاد خواهیم کرد
استاندار ایلام از اعمال محدودیت ها در مناطق قرمز کرونا خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سلیمانی دشتکی از اعمال محدودیت ها در مناطق قرمز کرونا خبر داد و گفت: طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، هر شهرستانی که به وضعیت قرمز می رسد ستاد استانی می تواند ؛محدودیت های  یک هفته ای به وزیران بهداشت و کشور پیشنهاد بدهد تا در نهایت با تصویب رئیس جمهور به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی افزود: همچنین از ۱۵ تیر ماه، زدن ماسک در تمام محل های تجمع الزامی می شود.

استاندار ایلام از دیگر تصمیمات ستاد ملی کرونا گفت و تصریح نمود: طبق مصوبه ستاد کرونا، از فردا اضافه اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیشتر از ۲۵ درصد، در کلان شهرها بیشتر از ۲۰ و در بقیه شهرها بیشتر از ۱۵ درصد باشد.

وی با اشاره به این مطلب که در شرایط فعلی راهی جز مدیریت کرونا نداریم گفت: برای مقابله با کرونا باید اصول بهداشتی را رعایت کنیم و فعلا راه دومی وجود ندارد

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با تاکید بر این مطلب که در شرایط پیش رو همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بهم کمک کنیم، اضافه کرد: در روند مقابله با بیماری کرونا، باید مراقب سالمندان و افرادی که بیماری زمینه ای دارند، باشیم.

وی با هشدار این مهم که خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است، گفت: بشدت از حضور درتجمعات باید پرهیز کرد؛چراکه حضور در تجمعات، گردهمایی ها، مراسمات جشن و عزا بصورت گروهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ودرمانی  در محیط های اجتماعی و محل کار، عدم استفاده از ماسک و ... حرکت در جهت ابتلا به بیماری کرونا محسوب می شود و تاوان سختی برای کسانی که به این هدف خطرناک می رسند، متصور است!

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز