رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

کاهش ۳۸ درصدی حوادث و تلفات جاده‌ای در ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۳۸۱۳
کاهش ۳۸ درصدی حوادث و تلفات جاده‌ای در ایلام
رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۳۸ درصدی حوادث و تلفات جاده‌ای در چهار ماهه اول سال ۹۹ در جاده‌های برون شهری استان خبر داد.

 به گزارش برنااز ایلام: سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون با همکاری مردم فهیم استان و تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان ،انجام طرح‌های عملیاتی و برخورد با تخلفات حادثه ساز توسط کارکنان پلیس راه استان، کاهش بسیار خوبی در حوزه پیشگیری از حوادث و تلفات انسانی در جاده‌های برون شهری استان داشته‌ایم.

وی افزود: استفاده از تجهیزات کنترل هوشمند اعم از دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های ثابت ثبت تخلف و سیار، آشکارسازی نقاط پرتصادف، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و همکاری با دستگاه‌های دخیل در امر پیشگیری از تصادفات عامل کاهش ۳۸ درصد تصادفات و تلفات انسانی در سطح جاده‌های برون شهری استان بوده است.

رئیس پلیس راه استان یادآور شد:  عواملی مانند بهسازی و بازسازی جاده‌های برون شهری، رفع نقاط حادثه خیز، استقرار تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه و اجرای طرح‌های مختلف، کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه می‌تواند بر روند کاهش حوادث و تلفات انسانی در جاده‌های تاثیر بگذارد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: برنامه‌ای جامع برای استمرار کاهش تصادفات رانندگی در جاده‌های برون شهری توسط کارشناسان این پلیس تدوین شده و امیدواریم با تداوم همکاری مردم شریف و همکاری دستگاه‌های مسئول در این حوزه و توجه به ایمنی زیرساخت‌ها بتوانیم بیش از پیش در کاهش حوادث و کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی موفق عمل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز