نماینده حوزه شمالی ایلام در بازدید از محل اجرای سد چناره ؛

اجرای سد چناره از مطالبات بحق مردم چرداول است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۶۷۰۵
اجرای سد چناره از مطالبات بحق مردم چرداول است
نماینده حوزه شمالی ایلام گفت؛سدچناره از مطالبات بحق مردم چرداول است وبا تلاش وپیگیری مسئولین، اجرای این طرح درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛سارا فلاحی نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس بهمراه فرماندار چرداول،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان وجمعی از مسولین از محل احداث سدچناره بازدید کرد.

دکتر فلاحی در دیدار با مردم روستاهای حاشیه سد چناره خواستار تسریع در برآورد هزینه های تملک اراضی کشاورزی و واحدهای مسکونی روستاهای محدوده این سد شد .

او گفت:احداث این سد همواره مهمترین مطالبه مردم شهرستان چرداول بوده که با تلاشهای استاندار ایلام ونمایندگان ادوار گذشته اکنون به مرحله اجرا درامده است ودر این زمینه تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر باید افزایش یابد

فتاحی فرماندار چرداول دردیدار بامردم میان تنگ منصوری گفت: چندین بازدید ودیدار با مردم روستاهای محدوده این سدجهت همکاری وتعامل بیشتر برای شروع بکار این پروژه بزرگ انجام شده است

او افزود:با مساعدت وحمایت استاندار ایلام و وزیر نیرو مشکلات این سددر سال 98 حل شد واعتبار اولیه هم تخصیص داده شده است.مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هم گفت:اعتبار اولیه احداث این پروژه بزرگ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است و پیمانکار این سد تعیین شده است که درحال تجهیز کارگاه مربوطه میباشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز