معاون استاندار ایلام;

بانک‌ها در جذب اعتبارات روستایی تلاش بیشتری کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۵
بانک‌ها در جذب اعتبارات روستایی تلاش بیشتری کنند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: مدیران عامل بانک های استان در جذب اعتبارات اشتغالزایی روستایی(تسهیلات تبصره ۱۶) با هدف ایجاد اشتغال بیشتر اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، جهانگیر رستمزاد عصر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: تسهیلات تبصره ۱۶ مربوط به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است که در خودکفایی و کاهش آسیب های اقتصادی این قشر نقش مهمی دارد.

وی افزود: همچنین جذب به موقع این تسهیلات تا پایان آذرماه در افزایش تخصیص بیشتر اعتبار به استان نیز تاثیر گذار است.

وی در ادامه خواستار پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به ویژه در زمینه ایجاد ۳۰۰ پنل خورشیدی به روستائیان شد و تاکید کرد: بدون شک با پیگیری این مصوبه برای ۳۰۰ خانوار روستایی اشتغال ایجاد می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: اگر با جذب تسهیلات اختصاص یافته در مناطق روستایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد اشتغال ایجاد کنیم علاوه بر اثرگذاری بر بهبود معیشت و خودکفایی آنان برای توسعه و اشتغال مردم استان گامی اساسی برداشته شده است.

رستمزاد در ادامه این نشست بر ضرورت جذب تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب پذیر و بررسی روند پرداختی ها تاکید کرد و گفت: باید به صورت هفتگی روند پرداختی ها بررسی و توسط فرمانداران و اداره کار رصد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز