امروز صورت گرفت:

رئیس فدراسیون کشتی با شهردار ایلام دیدار کرد

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲۴
رئیس فدراسیون کشتی با شهردار ایلام دیدار کرد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی در ادامه سفر به استان ایلام با صادقیان شهردار ایلام دیدار و‌گفتگو کرد

به گزارش برناازایلام ،در این نشست دبیر قهرمان سابق المپیک کشتی اظهارکرد: در گذشته ایلام یکی از قطبهای کشتی فرنگی بوده که میبایست با اجرای چندین برنامه مدون و ایجاد زیرساختها این قطب استعداد کشتی احیاء شود و فدراسیون آمادگی دارد تا همکاری در این امر مهم را به انجام رساند.

صادقیان شهردار ایلام نیز ضمن خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون و هیات همراه به استان اظهار داشت: آمادگی لازم در شهرداری جهت همکاری در ایجاد چند خانه کشتی در محلات مختلف شهر علی الخصوص‌ محلات حاشیه نشین وجود دارد و انشاءالله این مهم با همکاری ادارات ذیربط و‌شهرداری ایلام محقق گردد.

صادقیان ادامه داد: ایلام در گذشته قهرمانان ملی کشتی را به کشور معرفی کرده که برای ایران اسلامی نیز افتخارآفرین بودند و امیدواریم با تقویت زیرساختها و رفع کاستی ها، این قطب استعداد کشتی باید به روزهای اوج خود برگردد.

وی در پایان گفت: شهرداری ایلام طی سه سال گذشته توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با برگزاری مسابقات ورزشی محله محور و‌ تقویت و حمایت از ورزش همگانی اقدامات موثری را جهت تقویت سلامت و مشارکت شهروندان در محلات به انجام رسانده که در یکسال گذشته بدلیل شیوع کرونا موقتا متوقف شده و انشاءالله پس از پایان همه گیری کرونا و بهبود شرایط بصورت جدی ادامه خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز