معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

محدودیت های کرونایی در مهران کماکان ادامه دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۵۸۲۵
محدودیت های کرونایی در مهران کماکان ادامه دارد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی در مرز بین‌المللی مهران با جدیت دنبال می‌شود، گفت: از تعداد ۴۴۴ رپیدتست از افرادی که در این مرز تردد داشته‌اند، هشت مورد مثبت ابتلا به کرونا ثبت شده است.
 به گزارش برناازایلام,  دکتر جمیل صادقی فر گفت : در هفته‌های اخیر ۵۵۳ تبعه عراقی از طریق مرز مهران خارج و ۲۰۳ ایرانی نیز به کشور عراق سفر کرده اند.

او افزود: تعداد ورودی‌های اتباع عراقی به ایران در هفته‌های اخیر نیز ۱۴۸ نفر و تعداد ایرانی‌هایی که به عراق سفر کرده و به ایران بازگشتند نیز ۳۴۸ نفر بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان هم اشاره کرد و تاکید کرد: بیشترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه‌های بهمن و اسفند در شهرستان بدره و کمترین درصد نیز در شهرستان ملکشاهی ثبت شده است.

به گفته صادقی فر بیشترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص آرامستان‌ها نیز مربوط به شهرستان ایوان و کمترین درصد مربوط به بدره است.

او با اشاره به میزان رعایت پروتکل‌ها در رستوران‌ها افزود: کمترین میزان رعایت در بخش رستوران‌ها در بهمن و اسفندماه مربوط به بدره و کمترین میزان رعایت در ملکشاهی بوده است.

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز