رییس اداره ورزش وجوانان هلیلان;

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط فعالیت اماکن ورزشی در شهرستان هلیلان است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۰۸۰۱
رعایت پروتکل های بهداشتی شرط فعالیت اماکن ورزشی 
 در شهرستان هلیلان است
رییس اداره ورزش وجوانان هلیلان به بازگشایی اماکن و باشگاه های ورزشی این شهرستان و شروع فعالیت ورزشکاران اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی شرط اساسی بازگشایی اماکن و شروع تمرینات تیم های ورزشی است.

به گزارش برنا از ایلام ; علی نجات ترحمی به بازگشایی اماکن ورزشی در هردو بخش دولتی و خصوصی  براساس رنگ بندی جدید هلیلان به رنگ زرد اشاره کرد و گفت؛ بر اساس اطلاعیه ستاد کرونافعالیت های ورزشی به تدریج و با رعایت اصول بهداشتی براساس تقسیم بندی های وزارت بهداشت آغاز به کار خواهند کرد.

او اهمیت اجرای پروتکل های اعلام شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را ضروری خواند و گفت: در این راستا تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی این شهرستان ملزم هستند تا با رعایت این دستورالعمل ها محیطی سالم و قابل اطمینان را برای ورزشکاران فراهم کنند.

ترحمی همچنین خاطرنشان کرد: هدف ستاد ملی مبارزه با بیمار کرونا در برقرار کردن پروتکل های بهداشتی حفظ سلامت ورزشکاران و عدم اوج گیری و شیوع سراسری این ویروس از طریق اماکن ورزشی است که وزارت ورزش و جوانان این مهم را در اولویت برنامه های اساسی خود برای بازگشایی اماکن و شروع فعالیت های ورزشی قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز