کرمی خبر داد:

اختصاص یک فروند آمبولانس هوایی به استان ایلام

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۴۶۲۴۲
اختصاص یک فروند آمبولانس هوایی به استان ایلام
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از اختصاص یک فروند آمبولانس هوایی به استان ایلام با مساعدت ریاست اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش برنا-ایلام ، مهندس کرمی مدیرکل مدیریت بحران ایلام اظهار داشت : در دیدار با دکتر کولیوند مشاور وزیر بهداشت و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و با حضور مهندس پولادی معاون عمرانی استاندار و دکتر علی مرادی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان طی تفاهمات قبلی یک فروند بالگرد آمبولانس مجهز با بالاترین استانداردهای جهانی به استان ایلام اختصاص یافت.
وی ادامه داد: با پیگیری های استاندار محترم و مساعدت های خوب دکتر کولیوند این آمبولانس هوایی که مجهز به تمام امکانات لازم همراه با استانداردهای جهانی است به زودی در استان ایلام مستقر خواهد شد .
وی افزود: با توجه به توپوگرافی و جغرافیای استان ایلام وجود یک آمبولانس هوایی در استان  به طور دائم لازم وضروری بود که با حمایت مسئولین استانی وکشوری محقق گردید
 
وی خاطر نشان کرد: این آمبولانس از استانداردهای بالایی برخوردار است و می تواند خدمات تخصصی درمانی را از لحظه ورود به صحنه آغاز نماید و این خدمت بسیار خوبی برای مردم استان ایلام است . 
مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام بیان داشت: در همین راستا از 28 اسفندماه سال 95 تاکنون نیز یک فروند بالگرد آمبولانس جهت انتقال مسدومان و بیماران احتمالی در استان مستقر شده است که تاکنون 6 مأموریت را به انجام رسانده است که این مهم نیز به همت و مساعدت دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور محقق شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز