امام جمعه ایلام دردیدار با خانواده شهید بسطامی ؛

نام و یاد رزمندگان دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۲:۰۴
کد خبر: ۷۸۳۴۹۹
نام و یاد رزمندگان دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت:امنیت وآسایش جامعه مرهون رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است ونام رزمندگان وحماسه آفرینان برای همیشه در تاریخ این مرز وبوم ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام ؛ امروز در دیدار با خانواده شهید بسطامی  با بیان اهمیت جایگاه خانواده شهدا در جامعه گفت: امنیت وآسایش کشورمرهون جان‌فشانی و رشادت های  جوانان غیوری است که  در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند وبرای همیشه در تاریخ این مرز وبوم ماندگار شدند.

شهید اسد بسطامی از رزمندگان و نیروهای اطلاعات و عملیات  لشکر 11 امیر المومنین  استان بود که  در سال 63 در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمد . 

همچنین  امام جمعه ایلام در دیدار با علی اکبر قاسمی و شیرزاد فتاحی ازجانبازان دوران دفاع مقدس  با اشاره به ضرورت توجه به خواسته ها و نیازهای جانبازان گفت : خوشبختانه مسولان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این عزیزان بکار گرفته اند.

علی اکبر قاسمی در سال 61 در منطقه عملیاتی جنوب و شیرزاد فتاحی از جانبازان قطع نخاعی  بسیجی در سال 66در منطقه عمومی مهران به  افتخار  جانبازی نایل آمدند.

رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  نیز گفت : خانواده‌های شهدا در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز