ریس پلیس راه ایلام;

رانندگان با احتیاط در جاده‌های کوهستانی ایلام تردد کنند

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۱۴۴۱۴
رانندگان با احتیاط در جاده‌های کوهستانی ایلام تردد کنند
رئیس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان با توجه به بارش اولین باران پاییزی و احتمال لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها احتیاط‌های لازم رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش برنا از ایلام ,سرهنگ رضا همتی‌زاده  اظهار داشت: بارش باران در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی به دلیل ارتفاع و سردی منطقه بیشتر از مناطق شهری است بنابراین تردد در این جاده‌ها به علت لغزندگی مسیر باید با احتیاط، سرعت مطمئنه و بدون سرعت و سبقت غیرمجاز انجام بگیرد.

وی افزود: بیشتر جاده‌های استان ایلام کوهستانی و پرپیچ و خم است و رانندگان به علت ناآشنایی با مسیرها و لغزندگی جاده‌ها هنگام عبور از این مسیرها جهت پیشگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای احتیاط لازم را رعایت کنند. 

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: تردد و روند بازگشت زائران به کشور از سمت پایانه مرزی مهران همچنان دارد و نیروهای خدمات‌رسان ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون‌شهری با حضور در پایانه برکت در حال جابجایی زائران به مقاصد از پیش معلوم شده هستند.

سرهنگ همتی‌زاده یادآور شد: هم اکنون حدود ۲ تا چهار درصد خودروهای زائران اربعین در پارکینگ‌های اطراف شهر مهران و پارکینگ بزرگ برکت مستقر بوده و مابقی ظرفیت خالی از خودرو است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تردد در همه راه‌های مواصلاتی استان ایلام روان و بدون مشکل در جریان است و ماموران طرح ترافیکی اربعین تا پایان بازگشت همه زائران در طول مسیرهای خروجی استان مستقر هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز