چرا طراحی سایت برای کسب و کار ما لازم است؟

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۵۰۷۳
چرا طراحی سایت برای کسب و کار ما لازم است؟
طراحی سایت و اپلیکیشن از جمله مسائلی است که شما را بیشتر در فضای کسب و کار معرفی می کند و باعث پیشرفت شما می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، قبل از هرچیز به این فکر کنید که دنیای امروز با چه سرعتی در حال پیشرفت و ماشینی شدن است. این روزها بخاطر کرونا و بسیاری مسائل از جمله ترافیک شهری و کمبود وقت انسان ها بیشتر به اینترنت روی می آورند و درخواست های خود را بصورت مجازی و آنلاین سفارش می دهند. یکی از این راه حل ها برای افزایش راندمان کاریتان ایجاد و طراحی سایت کاریابی است. طراحی سایت و اپلیکیشن از جمله مسائلی است که شما را بیشتر در فضای کسب و کار معرفی می کند و باعث پیشرفت شما می شود.

اهمیت داشتن طراحی سایت در زمینه کاریابی

در زمینه کاریابی و استخدام یکی از اقدام های موثر و صرفه جویی در زمان و هزینه طراحی سایت کاریابی می باشد . در سال های اخیر به علت رشد فناوری و کسب و کارهای آنلاین نیازها را تغییر داده از این رو در زمینه استخدامی و کاریابی نیز کارها بصورت آنلاین است . از موضوعات مهم در زمینه کسب و کارهایی مانند کاریابی و استخدامی اینست که کارفرماها بتوانند آگهی استخدام را برای تعداد بیشتر نیروی جویای کار نمایش دهند . برای افراد جویای کار نیز فرصتی مناسب برای آشنایی با بسیاری از کسب و کارهاست.

اهمیت داشتن طراحی سایت در زمینه دکوراسیون

دکوراسیون و دیزاین داخلی و معماری از جمله مباحث جذاب و پرطرفدار در فضای وب می باشد. نیاز به طراحی سایت دکوراسیون با توجه به توسعه کسب و کارها در این زمینه بیش از پیش حس می شود. طراحی سایت دکوراسیون و معماری برای علاقه مندان به این حوزه و همچنین افرادی که در زمینه معماری و ساختمان فعالیت می کنند پیشنهاد می شود. شما با داشتن یک سایت حرفه ای می توانید علاوه بر قرار دادن محصولات خود بصورت گالری و مقالات مختلف در زمینه محصولات خود کسب کار خود را رونق بخشید. 

 ویژگی طراحی سایت کاریابی

در طراحی سایت کاریابی ویژگی وجود دارد که مشاغل در دسته بندی های متفاوتی به کاربر نمایش داده می شوند و لیستی از مشاغل مختلف وجود دارد. در بسیاری از طراحی سایت های کاریابی برای سهولت کاربران ویژگی ساخت و ایجاد رزومه با قالب حرفه ای و آماده را برای کارجویان فراهم می نماید. کارفرما ها نیز می تواند با پرداخت مبلغی آگهی خود را به افراد جویای کار نمایش دهند. همچنین شما بعنوان کارفرما می توانید مهارت های مورد نیاز خود برای کسب و کارتان و اگر نیاز به نیروی پاره وقت، تمام وقت و یا دورکاری دارید را قید نمایید.

 مزیت و ویژگی طراحی سایت دکوراسیون

ساخت و طراحی سایت دکوراسیون به شما امکان داشتن یک کاتالوگ آنلاین در فضای وب را می دهد . شما از طریق یک سایت دکوراسیون داخلی و یا منزل می توانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید و کسب و کار خود را توسعه دهید و محصولات و نمونه کارهای خود را وب سایتتان مطابق سلیقه خود نمایش دهید . کاربران با دیدن نمونه کارهای شما ارتباط بیشتری برقرار کرده و در وقت خود صرفه جویی می کنند. همچنین در صورتی که در زمینه فروش محصولات مانند کاغذ دیواری ، وسایل آشپزخانه مانند کابینت و … فعالیت می کنید. با یک طراحی سایت حرفه ای فروش محصولات خود را بیشتر کرده و خدمات خود را متفاوت تر عرضه نمایید.

نمونه ای از طراحی سایت در ویستا

در زمینه کاریابی و دکوراسیون طراحی سایت های موفقی توسط تیم ویستا انجام شده است مانند طراحی فروشگاه اینترنتی گراف استونیت که در زمینه دکوراسیون می باشد. این نمونه موفق طراح سایت باعث پیشرفت در کسب و کار  و همچنین افزایش بازدید گشته است و مشتریان بیشتری را به خود جذب کرده است. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت کاریابی و دکوراسیون می توانید به سایت ویستا سر بزنید تا بیشتر با شرکت نرم افزاری ویستا و نمونه کارهای موفق آن آشنا شوید.

طراحی سایت

مراحل طراحی سایت

جهت ایجاد یک وب سایت حرفه ای نیازمند طی کردن مراحل مشخصی می باشیم در اینجا به 3 مرحله اصلی اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

·       ایجاد وایرفریم

به معنی طراحی یک نقشه بصورت جامع از صفحات مختلف بنا به درخواست مشتری می باشد. که در این نقشه مواردی مانند ساختار و نحوه قرار گیری صفحات و نحوه قرار گرفتن آن ها و المان های مختلف و چیدمان آنها اشاره می شود. برای مثال در زمینه طراحی سایت آموزش آنلاین از یک نوع خاص از طراحی برای نمونه اولیه استفاده می شود.

·       طراحی گرافیکی

پس از تایید شدن وایرفریم توسط مشتری، شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اقدام به طراحی اجزای مختلف وب سایت و بکارگیری اصول گرافیکی مشخص خواهد کرد.

·       کدنویسی و پیاده سازی

بعد از مرحله طراحی گرافیکی کد نویسی شروع می شود . مرحله کد نویسی اهمیت بالایی برای سایت شما دارد چراکه رعایت کردن نکات و اصول کد نویسی افزایش کارایی و سرعت و افزایش امنیت سایت را در پی خواهد داشت.

تیم نرم افزاری ویستا شامل چه خدماتی می باشد ؟

شما به واسطه طراحی سایت در زمینه دکوراسیون و یا کاریابی تبلیغات موثری در فضای وب انجام می دهید و محصولات و نمونه کارهای خود را نمایش می دهید و مشتریان بیشتری را بسوی کسب و کار و یا تجارت خود جذب می نمایید. شرکت نرم افزاری ویستا علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت سئو و فروش و تولید نرم افزارهای تحت وب را انجام می دهد. شرکت نرم افزاری ویستا با خدمات حرفه ای در زمینه ساخت وب سایت با قیمت مناسب شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.

مشاوره اختصاصی شرکت نرم افزاری ویستا

تیم ویستا با دارا بودن تیم حرفه ای مشاوره و برنامه نویسان و طراحان خبره در زمینه طراحی سایت دکوراسیون ، در کمترین زمان ممکن شما را به هدفتان نزدیک تر می رساند. جهت مشاوره اختصاصی و رایگان با ویستا می توانید با شماره تلفن ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا در قسمت فرم مشاوره ویستا با وارد کردن شماره تماس یا ایمیل خود منتظر تماس مشاورین ما در کمترین زمان ممکن باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز