فروش پشم شیشه در شهر مفتول

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۹
فروش پشم شیشه در شهر مفتول
پشم‌شیشه نه تنها موجب صرفه جویی در استفاده از انرژی می شود بلکه باعث کاهش تولید انرژی نیز می شود؛ بدین صورت که با ایجاد تعادل گرمایش و سرمایش مورد نیاز محیط باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود. که این امر موجبات صرفه جویی از زمان در یافتن منابع مواد خام, تولید, توزیع و نصب و راه اندازی را فراهم می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در زبان انگلیسی به پشم شیشه glass wool یا fiberglass گفته می شود. پشم شیشه یک عایق حرارتی بوده که از قدیم نیز بسیار پر مصرف می باشد. استفاده از پشم‌شیشه در سطح جهانی بیش از 70 سال سابقه دارد و حدود چهل سال است که در داخل کشور ما تولید می گردد. این محصول در واقع نوعی از پشم معدنی می باشد که ماده اولیه برای تولید آن مذاب شیشه می باشد. هم چنین تقریبا ظاهری شبیه به الیاف شیشه انعطاف پذیر دارد.

پشم شیشه برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود. این ماده در مقابل آتش نیز بسیار مقاوم می باشد. الیاف پشم شیشه دارای ضخامت استانداردی حدود ۴/۶-۲/۳ میکرون می باشد. این ضخامت کوچک سبب نرمی این ماده و کاهش میزان ریزش ذرات آن و افزایش زمان برای حفظ شدن خواص ارتجاعی این محصول می شود.

پشم شیشه، ماده ای است که از طبیعت به دست می‌آید. در واقع مواد اصلی تشکیل دهنده پشم شیشه، سیلیس و شیشه است که پس از ذوب شدن وارد ماشین‌های الیاف ساز شده و تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز، به شکل الیاف پشم مانند در می‌آید. میزان خلوص مواد اولیه نقش بسیار مهمی در کیفیت الیاف پشم شیشه دارد.

پشم‌شیشه نه تنها موجب صرفه جویی در استفاده از انرژی می شود بلکه باعث کاهش تولید انرژی نیز می شود؛ بدین صورت که با ایجاد تعادل گرمایش و سرمایش مورد نیاز محیط باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود. که این امر موجبات صرفه جویی از زمان در یافتن منابع مواد خام, تولید, توزیع و نصب و راه اندازی را فراهم می کند؛ که 84 درصد آن از مواد بازیافتی ساخته شده و باعث کاهش دفع زباله و هدر نرفتن منابع با ارزش می شود.

فروش پشم شیشه در شهر مفتول

از این رو شهر مفتول با فروش این محصول هم به طبیعت کمک می کند و هم به صنعت ساختمان سازی. شهر مفتول با سا ها تجربه در فروش اواع صالح ساختمانی مانند پشم شیشه، یونولیت، اسپیسر و... توانسته به یکی از اولین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران شود که با عرضه با کیفیت ترین محصولات می کوشد که رضایت مصرف کنندگان را به خود و تمام مجموه جلب کند که تا کنون نیز موفق بوده.

شهر مفتول با تضمین کیفیت بالای محصولات خود توانسته مجموعه ای قوی و با نیروهای پرتلاش ایجاد کند، تا بتواند در صنعت محصولات مفتولی و ساختمانی انقلابی ایجاد کند. همچنین تا به الان با فروش محصولات زیادی در ایجاد مقاومت و استحکام ساختمان های زیادی نقش داشته است. به همین دلیل به برندی آشنا در میان مشتریان تبدیل شده است.

بخش دیگر فعالیت مجموعه شهر مفتول مربوط انواع توری ها می باشد. مانند توری پرسی، توری حصاری، فنس و پایه فنس می باشد. لازم به ذکر که جهت معرفی پایه فنس می توان گفت؛ پایه های از جنس گالوانیزه می باشند که برای نصب فنس و حصار کشی کاربرد دارند. این محصولا را با نام پایه حصار نیز می شناسند و پر کابرد ترین نوع آن، لوله های گالوانیزه تک شاخ یا جفت شاخ می باشد که به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بیشتر و قیمت خرید مناسب تر نسبت به انواع دیگر آن بیشتر مورد استفاده قرار می­ گیرد. قیمت پایه فنس به نوع، مشخصات فنی و جنس آن بستگی دارد و قیمت پایه فنس لوله به تک شاخ و جفت شاخ بودن لوله، جنس، ضخامت و قطر لوله بستگی دارد.

فروش پشم شیشه در شهر مفتول

پایه فنس های تولیدی شهر مفتول از مرغوب ترین و معتبر ترین لوله های تولیدی کارخانه های داخلی می باشد. برای تولید پایه فنس ابتدا باید نوع لوله ( پروفیل، نبشی و...) و ارتفاع مورد نیاز، و سرصاف یا سرخم بودن پایه مورد نیاز مشخص گردد. سپس برش دادن لوله به ارتفاع مورد نیاز، و بعد جوش دادن گپ و شاخک آهنی جهت ثابت ماندن پایه به داخل زمین نیز باید مشخص شود.

جهت خرید پایه حصار، ابتدا باید مقدار پایه ها و تور مورد نیاز را تعیین کرد. سپس جنس و ارتفاع آن را با توجه به شرایط مکان مورد استفاده و جغرافیای محل انتخاب کرد. تمامی موارد گفته شده برای انتخاب پایه فنس در هزینه های خرید آن بسیار تاثیر گذار می باشد. نوسانات قیمتی که امروزه در جریان است از دیگر عوامل موثر بر قیمت می باشد. با این وجود پایه فنس را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت از شهر مفتول تهیه نمایید. جهت خرید پایه حصار از شهر مفتول، با شماره ی 54483_021 تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز