مهمترین دلایل سپردن فرش به قالیشویی مشهد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۹۶۵۱
مهمترین دلایل سپردن فرش به قالیشویی مشهد
علاوه بر زیبایی و نقش و طرح فرش ها، تمیز بودن آن ها نیز در زیبایی منزل تاثیر مثبت دارد. برای شست و شو فرش و قالی می توان از قالیشویی مشهد کمک گرفت. در گذشته برای شستن فرش ها کسی از قالیشویی کمک نمی گرفت و در منزل این کار انجام می شد. اما امروزه با گسترش آپارتمان نشینی انجام این کار به قالیشویی سپرده شده است.

به گزارش برنا، قالی و فرش یکی از وسایل بسیار مهم و ضروری در هر منزل و یا ساختمان می باشد و فرش ها مساحت زیادی از کف منزل ها و یا ساختمان ها را تحت پوشش قرار می دهند. در نتیجه به شدت به چشم می آیند و در طراحی داخلی ساختمان و محیط داخلی به شدت تاثیر گذار می باشند. علاوه بر زیبایی و نقش و طرح فرش ها، تمیز بودن آن ها نیز در زیبایی منزل تاثیر مثبت دارد. برای شست و شو فرش و قالی می توان از قالیشویی مشهد کمک گرفت. در گذشته برای شستن فرش ها کسی از قالیشویی کمک نمی گرفت و در منزل این کار انجام می شد. اما امروزه با گسترش آپارتمان نشینی انجام این کار به قالیشویی سپرده شده است.

قالیشویی مشهد و شستن انواع فرش ها:

قالیشویی مشهد قادر به شست و شو انواع فرش ها مانند فرش های ماشینی، فرش های دستباف، فرش های ابریشمی، قالیچه، فرش های گل برجسته و ... می باشد. در حقیقت قالیشویی مشهد با استفاده از بهترین وسایل و دستگاه های بسیار پیشرفته نسبت به شست و شوی انواع فرش ها اقدام می کند. مرکز نامبرده دارای مکش خشک می باشد که برای شستن فرش ها مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیسم و یا عملکرد این دستگاه به گونه ای می باشد که مانع از خیس شدن بیش از حد فرش ها می شود، در حقیقت کنترل کننده رطوبت فرش می باشد. از دیگر ویژگی های مرکز قالیشویی مشهد می توان به قدرت مکش بسیار بالای دستگاه های مصرفی جهت شست و شوی فرش ها اشاره کرد. دستگاه های مصرفی به خوبی مواد شوینده باقی مانده در فرش را توسط مکنده های مخصوص می مکند و فرش عاری از هر گونه ماده شیمیایی، ماده شوینده و آب می شود. دستگاه های این مرکز دارای برس های بزرگی می باشند که با حرکت های منظم و ملایم قادر به پاکسازی سطح فرش از آلودگی ها می باشند. برس های تعبیه شده در دستگاه های مصرفی دارای پرز های بسیار نرم می باشند که به بافت فرش صدمه وارد نمی کنند.

قالیشویی مشهد

قالیشویی

ویژگی ها و یا مزیت های قالیشویی مشهد:

قالیشویی مشهد مزیت های زیادی دارد که برخی از آن ها قبلا ذکر شده است. از مزیت های این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان شستن انواع فرش ها و قالیچه ها بدون کوچکترین تغییر در بافت آن ها و یا تغییر رنگ آن ها
  2. استفاده از دستگاه های کاملا پیشرفته
  3. قالیشویی مشهد یک مرکز قالیشویی تمام اتوماتیک می باشد. در حقیقت تمام کار ها و فعالیت های مربوط به شست و شو فرش ها به صورت اتوماتیک و به صورت ماشینی انجام می شود.
  4. تحویل و دریافت فرش ها و یا قالی ها با دقت نظر بسیار بالا و وسواس زیاد صورت می گیرد.
  5. در صورت هرگونه نارضایتی نسبت به تمیزی فرش ها، می توان از طریق شماره های تماس پیگیری کرد.
  6. از دیگر مزیت های این مرکز قالیشویی می توان به قیمت قالیشویی مشهد اشاره کرد. در حقیقت قیمت شست و شو فرش ها بسیار مناسب می باشد.
  7. از دیگر مزیت های مرکز نامبرده می توان به خدمات آنلاین آن اشاره کرد. در حقیقت قالیشویی آنلاین مشهد نیز برای خدمات قالیشویی به صورت آنلاین نیز اقدام می کند.
  8. مرکز قالیشویی مشهد در اسرع وقت برای دریافت فرش ها و همچنین تحویل آن ها در اسرع وقت اقدام می کند.
  9. حمل آن ها با دقت بسیار بالا و با کیفیت عالی صورت می گیرد.
  10. امکان ترمیم و لکه گیری فرش ها نیز توسط قالیشویی مشهد صورت می گیرد. این مزیت سبب تمایز آن از دیگر قالیشویی ها می شود.
  11. قالیشویی مشهد
  12.  
  13. شستن قالی

عوامل موثر در قیمت قالیشویی مشهد :

عوامل مختلفی در قیمت نهایی و یا هزینه نهایی شست و شو فرش ها موثر می باشد که می توان به نوع فرش، متراژ فرش، نحوه انتقال و یا دریافت فرش، نوع دستگاه های مصرفی و ... اشاره کرد. به عبارت دیگر:

  1. یکی از عوامل موثر در قیمت نهایی شست و شو فرش ها در قالیشویی مشهد، نوع فرش می باشد. به عنوان مثال شستن فرش های دستباف نسبت به فرش های ماشینی حساس تر می باشند، به همین دلیل در شستن آن ها باید وسواس بیشتری به خرج داد. در نهایت قیمت شستن فرش های دستباف نسبت به فرش های ماشینی بیشتر می باشد.
  2. هر چه متراژ فرش های مورد نظر جهت شست و شو بیشتر باشد، هزینه و یا قیمت نهایی آن بیشتر می شود. در حقیقت متراژ فرش با قیمت نهایی آن جهت شست و شو رابطه مستقیم دارد.
  3. از دیگر عوامل موثر در قیمت نهایی شست و شو قالی، نوع تحویل و یا دریافت آن می باشد. به عنوان مثال اگر تحویل فرش به مشتری و یا تحویل آن به مرکز قالیشویی توسط خود مرکز صورت گیرد، هزینه ایاب و ذهاب در هزینه نهایی تاثیر خواهد داشت، اما اگر این کار توسط مشتری صورت گیرد هزینه ایاب و ذهاب از قیمت نهایی فاکتور کسر می گردد.
  4.  از دیگر عواملی که در قیمت نهایی شست و شو فرش و قالی موثر می باشد، نوع شست و شو آن ها می باشد. در حقیقت کیفیت دستگاه های مصرفی و  سیستم مصرفی در قیمت نهایی شستن فرش ها موثر می باد. هر چه قدر دستگاه ها و مکانیسم شستن فرش ها پیشرفته تر باشد، قیمت نهایی و یا هزینه شست و شو فرش ها بیشتر خواهد بود.

قالیشویی مشهد

شستن قالی و فرش

چگونگی ثبت سفارش توسط قالیشویی آنلاین مشهد :

قالیشویی مشهد برای راحتی مشتریان برای ثبت سفارش ها به صورت آنلاین اقدام کرده است. در حقیقت مشتریان برای ثبت سفارش ها می توانند به صورت غیر حضوری اقدام کنند. در حقیقت با مراجعه به سایت معتبر قالیشویی مشهد می توان خدمات آنلاین را انتخاب کرد و به راحتی سفارشات خود اعم از شست و شو، لکه گیری، ترمیم و یا مرمت، آبکشی و ... را ثبت کرد. لام به ذکر می باشد که این کار باعث کاهش اتلاف وقت، کاهش هزینه ها و ... می شود. بعد از ثبت سفارش ها مسئولین مربوطه جهت هماهنگی های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز