عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۲۷۸۸
عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو
شناخت و آشنایی با ساختار کلی یخچال فریزر دوو، شما را در عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو کمک می کند.

به گزارش برنا، یخچال فریزر از پایه های مهم هر منزل و یا محل کاری در نظر گرفته می شود. از استفاده برای مصارف خانگی گرفته تا مصارف صنعتی که البته وجود این دستگاه کاربردی را باید غنیمت شمرد و برعکس، خرابی یا نبودن آن، به صورت محسوسی به چشم می خورد و خسارت های فراوانی را در بر دارد، خواه در منزل باشد و خواه در انواع فروشگاه ها یا خرده فروشی ها و یا عمده فروشی ها. آنچه در این مقاله به آن اشاره می کنیم عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو می باشد و سرفصل هایی نظیر عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو، تعمیر یخچال دوو، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ساید دوو را در بر می گیرد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم. پیش از هر چیزی لازم است با ساختار و قطعات این برند بیشتر آشنا شویم.

قطعات و ساختار کلی یخچال فریزر ساید دوو را بشناسید

شناخت و آشنایی با ساختار کلی یخچال فریزر دوو، شما را در عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو کمک می کند. اینکه دستگاه در هر برهه ای با مشکلی مواجه شود، برای شما قابل شناسایی و اقدامی اصولی و مناسب می باشد. در واقع قطعاتی نظیر کمپرسور، برد الکترونیکی، دریچه هوا، المنت، فن اپراتور، تایمر دیفراست، باکس جا یخی، شیر برقی، فن کندانسور، محافظ های دیجیتالی، فیلتر آب، لاستیک دور درب یخچال، سیم و کابل های مرتبط، قفسه ها، فیلتر، موتور، رله اورلود، لامپ، ترمودیسک، ترموفیوز، کشو، دستگیره، پایه و غیره از جمله قطعات تشکیل دهنده این یخچال کره ای می باشد.

 5 ایراد رایج موجود در یخچال فریزر ساید دوو را بشناسید

فراموش نکنید عملکرد صحیح یخچال دوو ارتباط مستقیمی با سلامت قطعات عنوان شده در بالا دارد و به عبارتی اگر هر نوع عملکرد غیر عادی را مشاهده کردید، در اولین مرحله لازم است که مشکل به وجود آمده در هر یک از این قطعات را بررسی نمایید. در ادامه به بیان برخی از رایج ترین ایرادات موجود در یخچال فریزر ساید دوو می پردازیم.

  1. زمانی که یخچال فریزر روشن نمی شود

روشن نشدن یخچال فریزر ساید دوو می تواند دلایل متعددی داشته باشد. از قرار نگرفتن درست کابل برق در پریز گرفته تا نوسانات موجود، سیم کشی های داخلی مشکل دار، خرابی و یا سوختن موتور و برد الکترونیکی، همگی در بروز این مشکل نقش دارند. حال که به این دلایل پی بردید، در صورتی که از ایرادات سطحی نظیر عدم اتصال کابل به پریز خبری نبود، تعمیر یخچال فریزر ساید دوو را با کمک شخصی متخصص و با تجربه انجام دهید. قیمت لوازم خانگی بالاست و امکان آزمون و خطا برای شما وجود ندارد چرا که خسارت جبران ناپذیری را برای شما به همراه دارد.

 

  1. زمانی که یخچال فریزر صدا می دهد و یا لرزش دارد

یکی از مشکلات رایجی که زیاد با آن مواجه می شوید، ایجاد سر و صدا و لرزش یخچال فریزر می باشد. البته بروز این مشکل فقط به خرابی دستگاه مربوط نمی شود. اگر سطح زیر یخچال فریزر صاف نباشد، شاهد لرزش و تولید سر و صدا خواهید بود. به همین منظور یکی از توصیه های اساسی و جدی نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ساید دوو، به مشتریان این است که محل مناسبی را برای قرار دادن یخچال در نظر بگیرند. این مکان بایستی بدون شیب و پستی و بلندی باشد و در صورت تراز نبودن، لازم است مکان را تغییر دهند و یا با کمک چیزی، سطح را صاف کنند.

از دیگر مواردی که باعث بروز لرزش و سر و صدا می شود، برفک زدن یخچال، خرابی و شکستگی فن یخچال، خرابی موتور، خرابی موتور فن کندانسور نیز می باشد که همراه با شنیده شدن صدای کلیک، خر خر، تق تق، سوت، ویبره، چکه آب و غیره همراه می باشد.

  1. زمانی که یخچال فریزر بوی نامطبوعی می دهد

یکی دیگر از موارد توصیه شده توسط نمایندگی تعمیرات دوو، تمیز کردن مستمر در طول هفته و سرویس یخچال فریزر به صورت سالیانه می باشد. از آنجا که یخچال محل نگهداری انواع مواد غذایی نظیر مایعات و جامدات، میوه ها و سبزیجات می باشد در صورت ریختن بخشی از مواد غذایی بر روی قفسه ها، منجر به تولید و انتشار بوی نامطبوع می شود؛ بنابراین لازم است که به صورت مرتب، فضای داخلی و بیرونی دستگاه را نظیر قفسه های آن و هم چنین کاور بیرونی درب یخچال را با پارچه مرطوب تمیز نمایید.

  1. زمانی که یخچال فریزر ساید دوو خنک نمی شود

استفاده از یخچال فریزر نیز نیازمند رعایت نکات اصولی و صحیحی می باشد که در صورت رعایت نکردن، باعث آسیب جدی به این دستگاه حیاتی می شود. یکی از مواردی که لازم است مورد توجه قرار دهید این است که پیش از قرار دادن مواد غذایی در درون یخچال، اجازه دهید به صورت کامل سرد شود و از قرار دادن مایعات و غذای داغ و ولرم خودداری کنید. در غیر این صورت به موتور و برد اصلی فشار وارد می شود و توان و قدرت آن کاهش پیدا می کند. همین امر باعث سرد نشدن فضای درون یخچال می شود. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل، کثیف بودن یخچال و هم چنین تجمع برفک زیاد می باشد. برای عیب یابی یخچال فریزر دوو در این بخش، حتماً از تعمیرکاران متخصص و با تجربه راهنمایی و کمک بگیرید.

  1. زمانی که یخچال فریزر ساید دوو نشتی دارد

مسدود شدن لوله تخلیه آب، پوسیدگی درزگیر های درب یخچال، تجمع برفک در اپراتور یا تبخیر کننده، ترک خوردن شلنگ های پلاستیکی، خرابی سنسور دیفراست یخچال، خرابی المنت دستگاه، خرابی ترموفیوز، مسدود شدن لوله آب، تنظیم نبودن لوله ها و اتصالات جریان آب و غیره باعث نشتی آب از یخچال فریزر دوو می شود که تعمیر یخچال فریزر ساید دوو تنها راه بر طرف کردن مشکل می باشد.

 

آنچه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در اختیار شما قرار می دهد

چنانچه این مقاله آموزشی را تا پایان مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که پیدا کردن راهکار و عیب یابی یخچال فریزر ساید دوو، هدف ما می باشد. اگر شما به دنبال سریع ترین راهی هستید که با کم ترین هزینه، خدمات تعمیراتی برای شما انجام شود، این نمایندگی با داشتن پکیج معتبر و حرفه ای نظیر کادر مشاوره و فنی متخصص و با تجربه، ضمانت خدمات تعمیر، حضور در محل و منزل، مشاوره پیش، حین و پس از تعمیر، ایجاد اطمینان در استفاده از قطعات اورجینال و غیره، به مشتریان خدمات رسانی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز