خرید آسان چمن های مصنوعی از فروشگاه اینترنتی سی سی گراس

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۹۸۴۴
خرید آسان چمن های مصنوعی از فروشگاه اینترنتی سی سی گراس
سی سی گراس با تولید انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

به گزارش برنا، با پیشرفت تکنولوژی و صنعت نساجی، چمن مصنوعی محصولی است که انقلاب بزرگی در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ایجاد کرده است. چمن مصنوعی های اولیه مخصوص زمین های ورزشی به خصوص زمین فوتبال طراحی و تولید می گردید و با توجه به اینکه نیاز به مراقبت و رسیدگی کمتری داشتند و مقاوم در برابر نور خورشید بودند جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی بودند. اما بعد ها با استقبال زیادی که از این محصول گردید تولید کنندگان و طراحان زیادی به سمت کاربردی کردن آن در معماری و طراحی ساختمان ها، ویلاها، رستوران ها، زمین های بازی و .... پرداختند. مخصوصا در امر دیزاین و زیباسازی محیط اطراف یک محصول پرطرفدار می باشد. امروزه این محصول در انواع رنگ ها، طرح های مختلف به صورت رولی، تایلی و نواری به بازار عرضه می شوند.

چمن مصنوعی و دکوراسیون داخلی

انواع چمن مصنوعی با توجه به ارتفاع الیاف موجود است که کاربردهای خاص خود را دارند.

  • چمن های تزئینی دارای ارتفاع الیاف حدود ۳۰۰ میلیمتر هستند و بسیار لطیف و نرم می باشند. از این نوع چمن بیشتر در اتاق بازی کودکان استفاده می شود.
  • چمن های علفی بسیار کوتاه و شبیه خزه می باشند و دارای ظاهری یکدست هستند. بسیار کاربردی برای تراس، بالکن و برای محل زندگی حیوانات خانگی اند.
  • چمن های لوکس که در طراحی و زیباسازی به کار می روند دارای الیافی بسیار شبیه به چمن طبیعی اند و برای تزیینات داخلی، فضای داخل منازل، دیوارها و پشت تلوزیون استفاده می شوند.

از مهمترین کاربرد های چمن مصنوعی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چمن مصنوعی ورزشی

برای زمین های ورزشی، زمین فوتبال، گلف و تنیس استفاده از چمن مصنوعی بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به ضربه پذیری و انعطاف پذیری بالا الیاف، مانع از آسیب زدن می گردد. این نوع چمن ها   به خصوص برای زمین فوتبال باید استاندارد هایی مطابق قوانین فیفا مربوط به چرخش توپ و سایش در برابر ضربه را داشته باشند و مواد اولیه آن کاملا استاندارد و بهداشتی باشند.

چمن مصنوعی بالکن و تراس

استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن و تراس زیبایی و طراوت خاصی به محیط اطراف در کنار گلدان ها و گیاهان سبز می دهد. از طرفی در فصول گرم و سرد به برقراری تعادل گرمایی کمک شایانی می کند به خصوص در فصل گرما که تابش مستقیم آفتاب بر روی بتن و سنگ آن را به شدت گرم می کند. با توجه به اینکه بالکن و تراس جزوی از خانه شما می باشد باید چمنی را انتخاب کنید که براحتی قابل شستشو باشد. نرم و لطیف بودن آن در هنگام راه رفتن بخصوص برای کودکان بسیار جذاب می باشد و علاوه بر آن ایمن می باشد. 

چمن مصنوعی روف گاردن

استفاده از چمن مصنوعی در پشت بام یکی از کاربردی ترین مواردی است که امروزه علاقه مندان زیادی دارد. به خصوص در آپارتمان ها و کلان شهرها که با کمبود فضای سبز روبرو هستیم طراحی روف گاردن در فضای بدون استفاده پشت بام که تبدیل به انباری برای کولرها و وسایل اضافی است، می تواند جلوه زیبایی به محیط پیرامون ما بدهد. داشتن یک باغ اختصاصی که بتوان با قرار دادن آلاچیق، درختان سبز، باربیکیو و انواع گلدان های زیبا آن را تبدیل به فضای زیبا و دلنشین برای دورهمی ها تبدیل کرد دور از رویا نیست. با توجه به خصوصیات منحصربفردی که چمن مصنوعی دارد، استفاده از آن در پشت بام بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. با یک بار هزینه کردن می توان برای سالیان سال محصولی با ماندگاری بالا داشت. قیمت چمن مصنوعی پشت بام به عواملی مانند جنس الیاف، تراکم الیاف، بکینگ و لایه های پشتیبان همچنین زیرسازی آن برای نصب دارد.

چمن مصنوعی برای استخر

طراحی محیط اطراف و لبه های استخر با چمن مصنوعی علاوه بر زیبایی باعث ایمن سازی محیط می شود. الیاف چمن مصنوعی با توجه به جنس آن مانع از سر خوردن می باشند و از طرفی به عنوان یک زیرانداز بعد از شنا کردن به منظور حمام آفتاب مناسب هستند. از مهمترین ویژگی های چمن برای استخر بلندی الیاف است که باید به گونه ای انتخاب شوند که به راحتی آب را از خود عبور دهند تا مانع از کپک زدن شوند. الیاف با ارتفاع ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر به خصوص در مکان های پر رفت و آمد مناسب می باشد.

چمن مصنوعی دکوراتیو

چمن مصنوعی دکوراتیو دارای انواع گوناگونی از لحاظ طرح، رنگ و بلندی الیاف است و برای اتاق بازی کودک، تراس و تزئین فضای داخلی تالارها، رستوران ها و کافی شاپ ها مناسب است. نقش این نوع چمن را در دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط اطراف نباید نادیده گرفت. با کمی خلاقیت و صرف وقت می توان با استفاده از چمن مصنوعی تزئین محیطی سبز و شاداب همگام با طبیعت بوجود آورد. چمن مصنوعی عمری بیشتر و ماندگاری طولانی تری نسبت به چمن طبیعی دارد. معمولا این محصولات مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش هستند و در مقابل جریانات جوی بسیار مقاوم می باشند. همچنین هر چقدر تراکم الیاف بیشتر باشد مقاومت بالاتری دارند. اما این ها دلیل نمی شود که به مراقبت و رسیدگی آنها توجه نداشته باشیم. اگر می خواهد چمن شما عمری طولانی داشته باشد از آن در مقابل زغال، ته سیگار و مواد آتش زا همچنین مواد شیمیایی مثل بنزین مراقبت کنید. اجسام تیز، پایه های صندلی و  اجسام سنگین می تواند به آن آسیب برساند. از موارد دیگری که در عمر بیشتر این محصول موثر است، نحوه اجرا و نصب آن است. زیرسازی مناسب و داشتن سطح صاف و یکدست باعث نصب راحت و آسان آن می گردد.

قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی با توجه به جنس الیاف، بلندی الیاف، تراکم، متریال و حتی زیرسازی برای نصب دارای قیمت و هزینه های متفاوت است. در هنگام خرید باید به جنس محصولی که خریداری می شود بسیار دقت شود. وجود برخی مواد بازیافتی که امروزه در بسیاری از محصولات یافت می شود باعث نشر آلودگی به محیط اطراف می شود. بنابراین برای خرید چمن مصنوعی به مراکز معتبری مراجعه کنید که محصولات آنها تمام قوانین بهداشتی و آزمایشات اولیه ایمن بودن را در هنگام تولید پشت سر گذاشته باشند.

خرید و تهیه چمن مصنوعی

سی سی گراس با تولید انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. محصولات این مجموعه بر پایه بیست مدل نخ منحصر به فرد و با کیفیت بالا طراحی شده است و بیش از  پنجاه مدل چمن مصنوعی تزئینی از تولیدات این مجموعه است. تنوع محصولات از نظر رنگ، طرح، جنس الیاف، متریال باعث شده هر طیف با هرسلیقه ای از خرید خود راضی باشند. از ویژگی های این مجموعه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش محصولات است که از زمان خرید تا نصب و حتی در صورت هرگونه خدمات  از جمله ترمیم و تعویض با شما همراه است. امکان خرید اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز و ارسال به تمام نقاط کشور از دیگر ویژگی های این مجموعه است. کادر مجرب این مجموعه با داشتن مشاوران زبده و خلاق می توانند در صورت هرگونه سوال و مشاوره در مورد خرید، کاربرد، قیمت محصولات و لوازم جانبی به کمک شما بیابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز