سفر راحت با کودکان به وسیله اتوبوس

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۹۹۱۰
سفر راحت با کودکان به وسیله اتوبوس
اگر به دنبال سفر با اتوبوس هستید و در این سفر باید کودک خود را نیز با خود به همراه داشته باشید، بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید سفری لذت بخش برای خود و همراهان کوچک تان داشته باشید

به گزارش برنا، اگر به دنبال سفر با اتوبوس هستید و در این سفر باید کودک خود را نیز با خود به همراه داشته باشید، بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید سفری لذت بخش برای خود و همراهان کوچک تان داشته باشید. همراه داشتن کودکان در سفر در کنار بعضی سختی ها و مشکلات خاطرات شیرینی را نیز به همراه خواهد داشت. البته از بین تمام وسایل نقلیه سفر، شرایط برای سفر کودکان با اتوبوس کمی سخت تر از سایر وسایل است. دلیل این موضوع نیز به فضای محدود اتوبوس و مدت زمان طولانی سفر با آن بر می گردد. البته این می موضوع تا حد زیادی به سن و سال کودک شما و روحیاتش نیز بر گردد. طبیعتا هر چه سن کودک شما بزرگتر و نزدیک به یک نوجوان باشد سختی های سفر با خرید بلیت اتوبوس کمتر می شود. اگر به دنبال راهکارهایی برای راحت تر کردن سفر خود با کودکان هستید، همراهمان باشید.

قیمت بلیط اتوبوس کودکان

قبل از صحبت کردن درباره شرایط سفر با کودکان بهتر است در مورد قیمت بلیط اتوبوس برای کودکان بیشتر بدانید. شرایط قیمتی بلیط برای کودکان در هر وسیله نقلیه متفاوت است اما اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، جالب است که بدانید قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان برابر می باشد و فقط در یک صورت می توانید با کودک تان رایگان به سفر بروید: برای کودک خود بلیط و صندلی جداگانه رزرو نکنید! به بیان دیگر سفر با اتوبوس تنها در صورتی برای کودک یا نوزاد شما رایگان محسوب می شود که او را در آغوش خود نگه دارید.

کودک را در طی مسیر سرگرم کنید

فراموش نکنید که همراه داشتن اسباب بازی و وسایل مورد علاقه کودک به شرطی که مزاحمت برای سایر مسافرین ایجاد نکند می تواند سفر را هم برای شما و هم فرزند شما لذت بخش تر کند. زمانی که کودک بهانه گیری و کج خلقی می کند، دادن عروسک یا اسباب بازی های مورد علاقه او می تواند آرامش را به او هدیه دهد.

خوراکی با خود به همراه داشته باشید

یکی از راهکارهایی که می تواند باعث آرامش و شاید سرگرمی فرزند خردسال شما باشد، همراه داشتن خوراکی های مورد علاقه اوست. قبل از مسافرت باید خوراکی های مورد نظر را خریداری نماید. باید به این نکته توجه کرد که اگر اتوبوس شما وی آی پی باشد ممکن است پذیرایی نیز جزو خدمات اتوبوس در طی سفر باشد. گرسنه نبودن کودک نقش زیادی در عدم بهانه گیری او ایفا خواهد کرد. برای کودکان کوچکتر حتی تشنگی نیز می تواند عاملی برای ناراحتی و کج خلقی ها باشد. پس حتما بطری آب یا نوشیدنی های دیگر به همراه داشته باشید اما نکته ی خیلی مهم در این زمینه این است که استفاده بیش از اندازه نوشیدنی ها می تواند تبعاتی مانند نیاز به توالت رفتن کودک را به وجود آورد که این موضوع با توجه به تعداد توقف محدود اتوبوس، می تواند دردسرساز باشد.

در توقف گاه ها حتما از اتوبوس پیاده شوید

بدیهی است که مدت زمان سفر طولانی با اتوبوس می تواند برای هر کسی خسته کننده باشد، مخصوصا برای کودکان این موضوع قابل توجه تر است. یکی از راه هایی که می تواند به کمک شما بیاید استفاده از هر توقف اتوبوس است. سعی کنید در تمام توقف گاه ها با کودک خود از توبوس پیاده شوید و چند قدمی را با او پیاده روی کنید. از این مدت زمان هر چند کوتاه می توانید برای استفاده از سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید.

سفر راحت با کودکان به وسیله اتوبوس + بلیت اتوبوس

شب ها سفر کنید

اگر شب ها سفر کنید هم شما و هم کودک شما سفر راحتتری خواهید داشت چرا که در بیشتر زمان سفر خواب خواهد بود و مزاحمتی برای شما و سایر مسافران ایجاد نخواهد کرد.

تماشای طبیعت

سعی کنید کودک را بر روی صندلی های کنار پنجره بنشانید و خود کنار او بنشینید تا او از مناظر طبیعی بیرون لذت ببرد. این موضوع باعث سرگرم شدن کودک می شود.

استفاده از این تکنیک ها در سفر با اتوبوس می تواند، آرامشی بی نظیر را به شما و خانواده شما و سایر مسافران اتوبوس هدیه دهد. مهم تر از آن کودک تان در سفر پیش رو لذت ها و شیرینی های سفر با اتوبوس را درک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز