چرا باید شیشه رومیزی بخریم ؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۲۳۵۳
چرا باید شیشه رومیزی بخریم ؟
صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر است که میتواند در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه رومیزی و میز ناهار خوری که مدنظر شماست را تحویل دهد. با تماس شما با صنایع فرکو ، کارشناسان ما به محل شما آمده و دورگیری میز را انجام خواهند داد.

به گزارش برنا، شیشه ازجمله متریال های بسیار پرکاربرد از گذشته در معماری و طراحی داخلی بوده است. در دنیای امروز نیز با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در فناوری و ساخت آن ایجادشده است. همین موضوع باعث شده تا بسیار پرکاربردتر نیز باشد. ازجمله موارد کاربرد آن در انواع شیشه رومیزی است.

کاربرد شیشه رومیزی

بعضی از شیشه‌های رومیزی علاوه بر محافظت، برای زیباترشدن ظاهر میزها و دکوراسیون نیز می باشند. کسانی که میز غذاخوری و عسلی برای خانه خود یا میز اداری و حتی برای رستوران خود تهیه می‌کنند به فکراین هستند که چه‌کاری انجام دهند تا عمر میزها زیاد شود.بهترین انتخاب و گزینه که هم فضا زیباتربنظر برسد و میزها ضربه نخورند انتخاب یک شیشه رومیزی است.

  • در رستوران‌ها و کافه‌ها با فضاهای متفاوت قابلیت استفاده را دارد
  • در فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف مثلاً برای میز پیشخوان  مناسب است
  • برای میز کارهای مختلف در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی گزینه  ایده آلی هستند
  • برای میزهای تزیینی و دکوراتیو نیز می‌تواند استفاده شود که بسیار جلوه زیبایی دارند
  • روی کابینت‌ها برای محافظت بهتر از آن‌ها، شیشه‌های رومیزی مناسب هستند
  • گزینه ایده آل و عالی برای میز ناهارخوری

صنایع آینه و شیشه فرکو + شیشه رومیزی

انواع شیشه رومیزی

میز تمام شیشه ای

در صورت تمایل و با توجه به کاربرد میز، میز می‌تواند به‌صورت تمام شیشه‌ای نیز باشد. در این صورت یک میز درخشان و زیبا خواهید داشت که برای مصارف مختلفی می‌تواند استفاده شود.

شیشه روی میز

حالت دیگر به این‌گونه است که میز شما می‌تواند جنس دیگری غیر از شیشه داشته باشد مثل چوب، فلز و…  از شیشه برای قسمت روی میز استفاده شود. در این صورت علاوه بر جلوه‌ی زیبایی که خواهد داشت، از میز نیز در برابر خراش و لک می‌تواند محافظت بسیار خوبی به عمل آید. همچنین طول عمر بالاتری نیز داراست.

همچنین شیشه رومیزی می تواند روی پایه ها نیز قرار بگیرد و درواقع زیر شیشه خالی باشد.

شیشه سکوریت برای شیشه رومیزی ( گرما دیده ) چیست ؟

به توضیح بسیار ساده شیشه سکوریت همان شیشه ی سفت و محکم شده است. حدود چهار برابر سخت تر از شیشه های معمولی است. برای ساختن شیشه سکوریت یا گرما دیده، شیشه را تحت کنترل گرما داده و بعد از درجه معینی سرد میکنند.

شیشه را در معرض این مراحل قرار دادن نه تنها باعث می شود شیشه نسبت به فشار و ضربه مقاوم تر شود ، هم چنین باعث می شود در صورت شکستن ، به قطعه های تیز، بزرگ و برنده تبدیل نشود، در این صورت امنیت استفاده از شیشه نیز بالا میرود.

مزایای شیشه رومیزی

  • یک نگرانی که همیشه در مورد شیشه‌ها وجود دارد، بحث ایجاد لکه و تمیز کردن آن‌هاست. اما شیشه‌های رومیزی صنایع فرکو کیفیت قابل‌ملاحظه‌ای دارند و امکان پاک کردن آن‌ها به‌سادگی صورت می‌گیرد.
  • ازآنجایی‌که شیشه سطح انعکاسی دارد و شفاف است علاوه بر این‌که جلوه زیبایی دارد، به‌خصوص برای فضاهای کوچک و کم‌نور گزینه بسیار مناسبی است. چون در دید بیننده این‌طور نمایان می‌شود که فضای اشغالی کمتری دارد.
  • شیشه رومیزی از لایه زیرین خود به خوبی مراقبت میکند . همین امر باعث شده برای میزهایی که با ارزش هستند و چوب و یا متریالی که در آن ها استفاده شده گران است به فکر سفارش یک شیشه رومیزی بیفتیم که هم زیبایی میز را بیشتر کند و هم از میز مراقبت کند.

انواع شیشه که برای شیشه رومیزی می‌تواند مناسب باشد

شیشه رومیزی معمولی و شفاف

همچنین شیشه رومیزی علاوه بر نوع معمول آن‌که شفاف و درخشان است، می‌تواند انواع دیگری نیز باشد.

شیشه رومیزی رنگی

شیشه‌رنگی که تنوع رنگی زیبا و متنوعی دارد و می‌تواند برحسب سلیقه و فضای مورداستفاده انتخاب شود

شیشه رومیزی مات و یا طرح دار

 شیشه مات و طرح دار که طرح‌های بسیار زیبا و متفاوتی دارند.

شیشه رومیزی استین گلاس

 استین گلاس و طرح استین گلاس که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. میتوان شیشه رومیزی را با شیشه های کوچکتری که به صورت پازلی پیش هم چیده شده باشند ساخت که اگر از شیشه های رنگی مختلفی هم استفاده شود زیبایی خاصی به شیشه خواهد داد.

شیشه رومیزی گلس برد

گلس برد که رنگ‌های بسیار زیبا دارند و جلوه خاصی را ایجاد می‌کنند و نیز امکان نوشتن روی آن نیز وجود دارد که به‌راحتی بدون باقی ماندن لکه‌ای می‌تواند پاک شود.

صنایع آینه و شیشه فرکو + شیشه رومیزی

شیشه رومیزی چاپی یا اسپندرال

نوع دیگر شیشه چاپی یا اسپندرال با طرح‌های متفاوت و زیبا نیز می‌تواند به‌عنوان شیشه رومیزی انتخاب شود.

موارد تاثیرگذار برقیمت شیشه رومیزی:

نوع شیشه

نوع شیشه‌ها  ونیز کیفیت شیشه‌های رومیزی که با توجه به عملیات و پردازش حرارتی ( سکوریت کردن شیشه ) و مکانیکی که روی شیشه‌ها حین فرآیند ساختشان انجام می‌شود تا استحکام، زیبایی، شفافیت، مقاومت و … افزایش پیدا کند. همچنین احتمال  شکست در آن‌ها خیلی کمتر است که برقیمت نهایی شیشه‌های رومیزی مؤثر است.

مصارف شیشه

شیشه‌های رومیزی با توجه به کاربرد و مصارفشان در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی تهیه می‌شوند. ولی طبیعتاً ابعاد و ضخامت ازجمله فاکتورهای مهم در تعیین قیمت می‌توانند باشند. صنایع فرکو تولید کننده انواع ضخامت های شیشه می باشد.

روش شکل دهی شیشه

در انتخاب شکل شیشه‌های رومیزی محدودیتی وجود ندارد. به لطف پیشرفت‌های مختلفی که در فناوری‌های تولید وجود دارد. اکنون شیشه‌های رومیزی به هر شکلی می‌توانند ساخته شوند. از مربع و دایره تا اشکال پیچیده نامنظم که از ابزار و روش‌های مختلف و به‌روزتری برای ایجاد این اشکال استفاده می‌شود. درنهایت روش‌های شکل‌دهی متفاوت و روش‌های ساخت پیچیده‌تر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت شیشه‌های رومیزی می‌توانند باشند.

ابزار دور شیشه

همچنین برخی از شیشه‌های رومیزی که به‌تنهایی بر چارچوب خود سوار هستند و قابی لبه‌های آن ها را دربر نمی‌گیرد. در صورت تمایل برای زیبایی بیشتر می‌توانند لبه‌های متفاوت‌تر و خاص‌تری شیشه‌های رومیزی داشته باشند و یا ابزارهای مختلفی که دور شیشه‌های رومیزی قرار می‌گیرد که قطعاً بر قیمت تأثیرگذار خواهند بود.

انواع ابزار دور شیشه

  • لول ساده
  •  لول براق
  •  تراش دوپله
  •  تراش سه پله
  •  دیاموند
  •  تراش(پخ)

تکنولوژی ساخت

شفافیت و مات بودن شیشه و نیز رنگ شیشه مثل برنز و یا رنگ‌های تیره که متناسب با فضا می‌توانند انتخاب شوند در محاسبه قیمت شیشه بسیار مؤثر هستند چون ابزار و تکنولوژی ساخت متفاوت‌تری برای ساخت آن‌ها به کار گرفته‌شده است.

برای تمام شیشه‌های رومیزی امکان حک لوگو یا برند و یا نوشته بر روی شیشه وجود دارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک میز خاص و مخصوص به خود را داشته باشید.

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر است که میتواند در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه رومیزی و میز ناهار خوری که مدنظر شماست را تحویل دهد. با تماس شما با صنایع فرکو ، کارشناسان ما به محل شما آمده و دورگیری میز را انجام خواهند داد.

همچنین دیگر محصول زیبا و بسیار کاربردی آینه قدی  می باشد که می توانید به راحتی مطابق سلیقه خود سفارش دهید.

نحوه سفارش

همین حالا برای سفارش شیشه رومیزی یا میز ناهار خوری مد نظرتان با ما تماس بگیرید( 02188068352 ) و یا در واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.همه ی هدف و تلاش مجموعه فرکو تولید جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.تمامی محصولاتی که در کارگاه فرکو تولید میشود دارای گارانتی مادام العمر و خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز