۸۸ در صد دانشجویان در امتحانات مجازی پایان ترم واحد شهرقدس شرکت کردند

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۷
۸۸ در صد دانشجویان در امتحانات مجازی پایان ترم واحد شهرقدس شرکت کردند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم گفت : 88 در صد دانشجویان در امتحانات مجازی پایان ترم واحد شهرقدس شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم بیان کرد: هفته اول امتحانات واحد شهرقدس که با دروس عمومی و معارف آغاز شده است، از تعداد ۱۶ هزار دانشجو، حدود ۱۴ هزار نفر در امتحانات هفته اول حضور داشتند  یعنی حدود 88 درصد دانشجویان که با رضایت نسبی، امتحانات این هفته به لطف خداوند متعال برگزار گردید.  

وی همچنین در خصوص برگزاری امتحانات واحدهای ملارد و صفادشت گفت: بنابر گزارش های دریافت شده وبازدیدی که از سایت واحد به عمل آمد مشارکت و حضور دانشجویان در هفته اول بیش از 90 در صد بوده است.

قاسمی پیربلوطی با قدردانی از عوامل اجرایی، پشتیبان ها،  مدیریت IT و همه استادان محترم و مدیران محترم گروه ها که در برگزاری  امتحانات این هفته تلاش کردند، اظهار کرد: امتحانات هفته های آتی نیز با اهتمام همه همکاران محترم و متعهد به خوبی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دوره های کارآموزی وبرگزاری  دوره های مشترک آموزش با همکاری مدرسه اشتغال و استفاده از امکانات ورزشی دانشگاه جهت برگزاری کلاس های عملی تربیت بدنی کارگاهها و  کلاس هاعملی : شامل آزمایشگاه برای استادان  و دانشجویانی که به علت شیوع کرونا و همچنین برگزاری کلاس مجازی نتوانسته اند بهره برداری لازم از آزمایشگاهها ببرند. مطالبی را بیان کرده و از برگزاری این کلاس های آزمایشگاهی  در تابستان سال جاری خبرداد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز