تقی‌زاده:

هوشمندسازی شبکه گاز در شهر تهران تا پایان دولت اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵۰
هوشمندسازی شبکه گاز در شهر تهران تا پایان دولت اجرایی می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت نوسازی شبکه گاز از هوشمندسازی شبکه گاز در شهر تهران تا پایان دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد تقی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد مختلف بازسازی اظهار داشت: در ۴۲ شهر استان تهران مشکل فرسودگی  تیرها و نیاز به جابه جایی تیرهای فرسوده برق مشهود است که این طرح با اولویت شهرها عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان و  ۱۴ هزار کیلومتر در شهر تهران وجود دارد و برای مقاوم سازی بر اساس گزارش مدیرعامل گاز استان نیازمند همکاری های بین بخشی و همکاری سایر دستگاه ها در این شبکه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس عنوان کرد: براساس مطالعات در برخی از نقاط شهر تهران نیاز به هوشمندسازی شبکه و انشعابات گاز ضروری است که با اولویت و جدیت پیگیری می شود؛ البته طرح هوشمندسازی شبکه گاز در شهر تهران تاکنون۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای این طرح  شهر تهران به مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب پهنه بندی شده است.

تقی زاده همچنین خاطرنشان کرد: تا پایان دولت طرح هوشمندسازی شبکه گاز در  شهر تهران و برخی شهرستان های استان  عملیاتی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز