بخشدار فشافویه:

ابعاد درگیری بین برخی از افراد در روستای خانلق از طریق مراجع قضایی در حال بررسی است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۸۵۴۹
ابعاد درگیری بین برخی از افراد در روستای خانلق از طریق مراجع قضایی در حال بررسی است
بخشدار حسن آباد فشافویه در خصوص حادثه حمله یکی از أهالی روستای خانلق در زمان تهیه گزارش خبر توسط برنامه در استان گفت: ابعاد موضوع توسط مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ کریم رئوف بخشدار فشافویه اظهار داشت: حدود ساعت ١٢ روز پنج شنبه  گزارش درگیری مردم روستای خانلق با یکدیگر و خبرنگار برنامه "در استان"  بدلیل وجود دو نگاه در اهالی و اعضا شورا روستا که به چه دلیل تماس گرفته شده است با برنامه جهت حضور در روستا به بخشداری مخابره شد که پس از آن بنده و عوامل اجرایی در صحنه حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه دعوت از عوامل برنامه “در استان” برای نشان دادن برخی کاستی های روستای خانلق بوده است، افزود: برخی از اهالی روستا به مسائلی مانند کمبود آب و انتقال زندان تهران بزرگ به این منطقه گله مند هستند که همین موارد باعث دعوت تیم رسانه ای شبکه پنج سیما به این روستا شده است.

رئوف با اشاره به مصوب شدن انتقال آب از سد ماملو به روستاهای بخش حسن آباد فشافویه، عنوان کرد: روستای خانلق دارای دهیاری است و تمام خدمات به اهالی آن ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: روستای خانلق با احداث مجموعه تنیس و اجرای طرح چهار باغ در حوزه گردشگری به یکی از روستاهای هدف گردشگری استان تهران تبدیل شده و کشاورزی نیز در آن رونق پیدا کرده است.

رئوف اختلافات طایفه ای و محلی  را یکی از عوامل مهم درگیری در این روستا عنوان کرد و افزود: عده ای از أهالی به دنبال تخریب عده ای دیگر از أهالی روستا که در شورا حضور دارند از عوامل برنامه "در استان" درخواست کرده اند که بیاید و همین موضوع باعث اختلاف شده است.

وی با بیان اینکه اگر تیم رسانه ای قبل از ورود به روستا با بخشداری حداقل هماهنگی می کرد وشرایط روستا اطلاع رسانی می شد  این اتفاق  رخ نمی داد، گفت: اصحاب رسانه حتی اگر بخواهند ما مسئولان را مورد نقد قرار دهند باید حداقل  اطلاعی می دانند

رئوف یادآور شد: برخورد و نوع بیان خبرنگار برنامه "در استان"با مردم و اختلافات اهالی موجب خشم و حمله آنان شد که عوامل بخشداری از جمله اینجانب  از تیم رسانه ای حمایت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز