۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی پیشوا در هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۸۰۴۲
۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی پیشوا در هفته دولت افتتاح می شود
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همزمان با هفته دولت ۶۹ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار حدود ۱۳۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف ورزشی، زیرساختی، صنعتی و کشاورزی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری نیروگاه ۸ مگاواتی برق با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد تومان و شرکت تولیدی مفتول‌های صنعتی با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: همچنین پروژه‌های بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و پروژه‌های خدماتی با اعتبار افزون بر ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان افتتاح می‌گردد.  

عباسی عنوان کرد: در این هفته پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه‌های شهری با اعتبار حدود ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و پروژه‌های روستایی نیز با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، امکان افتتاح رسمی برخی از پروژه ها میسر نیست که ان شاءالله در فرصت مناسب و با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: از آنجا که برگزاری همایش‌ها و تجمعات نیز با ممنوعیت مواجه می باشد، لازم است تا از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای دولت بهره گرفته شود و مدیران ادارات از این ظرفیت برای بازگو کردن عملکرد دستگاه ها در راستای امیدآفرینی در شهرستان استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز