توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان قرچک سرعت می‌گیرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۹۶۱۳
توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان قرچک سرعت می‌گیرد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران به همراه معاونین و نمایندگانی از اپراتور همراه اول با بهمن خطیبی فرماندار قرچک دیدار و پیرامون توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان بویژه در روستاها، تقویت تجهیزات موجود، راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید موبایل، بهبود ارائه خدمات اپراتورها و ... گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان قرچک در این نشست با اشاره به روند مطلوب گسترش اقدامات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به نیاز مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان به خدمات الکترونیکی، بر اساس سیاست و اولویت دولت در بهره‌مندی تمامی مناطق از جمله مناطق روستایی از اینترنت، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان نیز سرعت می‌گیرد.

بهمن خطیبی افزود: با توجه به روند رو به افزایش استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه بسیاری خدمات به صورت اینترنتی و الکترونیکی، ضرورت سرعت بخشیدن به توسعه زیرساخت‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ بخصوص با شیوع بیشتر ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی الزام بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی در ابعاد مختلف افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: نیاز مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان به زیرساخت‌های ارتباطی روز به روز بیشتر می‌شود به همین منظور ضرورت دارد متولیان امر با برنامه‌ریزی صحیح گام‌های اساسی در راستای توسعه شبکه اینترنت بردارند و به ویژه به نقاط محروم دقت نظر کافی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: توسعه زیرساخت ارتباطی مناطق روستایی از اولویت‌های دولت است که خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما مطابق برنامه ششم بایستی روند کار تسریع شود و از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار داریم توازن و عدالت ارتباطی در روستاها برقرار شود.

وی بیان کرد: اهتمام و جدیت دستگاه‌های اجرایی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی از شاخص‌های ارزیابی آنها محسوب می‌شود و این مهم مورد تأکید در شهرستان قرچک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز