بخشدار کهریزک:

توان مهارتی پرسنل مجموعه‌های آتش‌نشانی بخش کهریزک ارتقا می‌یابد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۵۶۲۶
توان مهارتی پرسنل مجموعه‌های آتش‌نشانی بخش کهریزک ارتقا می‌یابد
بخشدار کهریزک با اشاره به ضرورت بروزرسانی تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی گفت: برنامه‌های آموزشی جهت ارتقا توان مهارتی پرسنل مجموعه‌های آتش‌نشانی بخش کهریزک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی امین بابایی در بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی باقرشهر و کهریزک که با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری و علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک برگزار شد، با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات مرتبط با موضوعات رفاهی کادر آتش‌نشانان بخش کهریزک اظهار داشت: منابع انسانی هر سازمانی سرمایه اصلی آن سازمان است، بنابراین باید به خواسته‌های کارکنان در موضوعات رفاهی و این مجموعه زحمتکش توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.

وی با اشاره به ضرورت بروزرسانی تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی تصریح کرد: برای افزایش توان عملیاتی باید برنامه‌های آموزشی جهت ارتقا توان مهارتی پرسنل مجموعه‌های آتش‌نشانی بخش کهریزک انجام شود که امید است با برخورداری از مهارت‌های فنی، نیروها در صحنه‌های حوادث تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

بخشدار کهریزک همچنین ادامه داد: هر چند در حال حاضر از نظر وضعیت تجهیزات، مجموعه‌های آتش‌نشانی بخش کهریزک در شرایط قابل قبولی قرار دارند اما تلاش داریم با ایجاد سازه‌ها و تأسیسات شهری مدرن که برای مقابله با بسیاری از حوادث این شهر نیاز است، بتوان تجهیزات موردنیاز را به زودی تامین کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز