جلسه هم اندیشی راه اندازی آکادمی فوتبال در شهرستان شهریار برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۰۳۰۸
جلسه هم اندیشی راه اندازی آکادمی فوتبال در شهرستان شهریار برگزار شد
جلسه هم اندیشی پیرامون راه اندازی آکادمی فوتبال در شهرستان شهریار با حضور فرزاد مجیدی بازیکن اسبق استقلال ، محمودی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ، قنبریان رئیس هیات فوتبال شهرستان شهریار ، جعفری رییس کمسیون ورزشی و فرهنگی شورای اسلامی اندیشه و کاویانی عضو شورای اسلامی شهر اندیشه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای جلسه صادق جعفری  رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اندیشه اظهار داشت : شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه در حمایت از نخبگان ورزشی که در سطح شهر اندیشه کم هم نیستند همواره پیشقدم بوده است ، احداث و راه اندازی سالنها و زمین های چمن ورزشی و همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی که در حد استانداردهای کشور است از اولویت های مجموعه مدیریت شهری اندیشه می باشد .

وی افزود : مدیریت شهری به دور از تعصب رنگها جهت کشف و پرورش استعدادهای شهر و شهرستان در حوزه فوتبال آمادگی پذیرش طرح و برنامه های نخبه های ورزش کشور می باشد .

جعفری ادامه داد : با تلاش همکارانم در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری امید می رود با استعداد یابی از نخبگان فوتبال و به کمک مسئولین در سطح شهرستان شهریار بتوانیم قدم خیر و مثبتی در توسعه ورزش فوتبال در سطح شهرستان برداریم .

در ادامه جلسه محمودی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار گفت : بسترهای خوب و مناسب برای پرورش استعدادهای فوتبالی و تداوم فعالیت های آنها در سطح شهرستان شهریار فراهم است.

وی افزود : امیدواریم این آکادمی پس از راه اندازی و ادامه آموزش های لازم بتواند پشتوانه ورزشی خوبی در رده های مختلف باشد و گام موثری در ارائه و گسترش ورزش فوتبال شهرستان شهریار بردارد .

در ادامه جلسه فرزاد مجیدی اظهار داشت : بنده و تیم همراهم با هدف و برنامه کار کردیم ، برنامه بلند مدت که فکر میکنم این پتانسیل در این شهرستان فراهم است و با تلاش و ادامه کار باید بتوانیم یک تیم حتی شده در لیگ ۲ یا ۳ تشکیل دهیم و صرفا فقط کار فرهنگی نکرده باشیم که این اتفاق در عمل پیش خواهد آمد.

در پایان جلسه هم اندیشی راه اندازی آکادمی فوتبال شهرستان شهریار بهزاد کاویانی عضو شورای اسلامی شهر اندیشه ضمن خیر مقدم به فرزاد مجیدی و همراهانشان گفت : در سالهای گذشته چندین نشست با افراد مختلف برگزار شده بود که متاسفانه به دلایل مختلف به نتیجه نرسید ، لذا خروجی برپایی این جلسات بعد از شروع کار و راه اندازی آکادمی فوتبال مشخص خواهد شد و همه اعضای شورای اسلامی و شهرداری اندیشه حمایت خود را در زمینه ورزش این شهر با برپایی برنامه ها و اقدامات بزرگ ورزشی اعلام داشته است.

گفتنی است در پایان جلسه فرزاد مجیدی  از زمین های چمن مصنوعی سطح شهر اندیشه بازدید کرد.

index

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز