حضور ۵۰ درصدی کارمندان، خللی در کار شهروندان ایجاد نکند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۸۲۹۴
حضور ۵۰ درصدی کارمندان، خللی در کار شهروندان ایجاد نکند
فرماندار شمیرانات با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به کاهش حضور ۵۰ درصدی کارمندان تا پایان آبان‌ ماه تاکید کرد: کاهش میزان حضور پرسنل اداری به هیچ عنوان نباید عاملی بر بروز اختلال در امور شهروندان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا که منجر به تصویب حضور نیمی از کارکنان ادارات تا پایان ماه جاری شده است، انتظار داریم مدیران و کارمندان شهرستان با تلاش مضاعف مانع از بروز مشکلات احتمالی برای شهروندان شوند و با عملکرد مطلوب خود، زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم سازند.

وی ضمن قدردانی از اقشار مختلف شمیرانات اظهار داشت: بحمدالله از ابتدای اپیدمی این بیماری شاهد تلاش بی‌دریغ کادر درمان شهرستان بویژه در بیمارستان‌های مسیح دانشوری، شهدای تجریش و طالقانی که پیشرو در بستری و درمان بیماران کرونایی بودند، کارمندانی که در عدم حضور همکارانشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پاسخگویی و پیگیری مطالبات شهروندان می‌پرداختند و همچنین کسبه که در تعطیلی صنوف و چشم‌پوشی از درآمد شب‌های نوروز و تعطیلات کوتاهی نکردند، بودیم.

این مقام مسئول افزود: همچنین از همراهی حداکثری شهروندان فهیمی که اوقات فراغت خود را علیرغم وجود بیش از ۳۵۰ نقطه تفرجگاهی در منازل ماندند و خیران نیک‌اندیشی که با هبه بیش از ۲۰ میلیارد تومان و ۳۵ هزار بسته معیشتی به یاری نیازمندان و جبران کاستی‌های درمانی و آموزشی پرداختند، بهرمند بودیم. 

فرماندار شمیرانات یادآور شد: انتظار ما این است، همواره تا پایان این برهه سخت و بحرانی دست در دست هم دهیم تا با همکاری و همدلی موجبات قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا را فراهم ساخته و بتوانیم حافظ سلامت شهروندان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز