بازدید رئیس شورای شهر از اداره بهزیستی شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۴۳۸۲
بازدید رئیس شورای شهر از اداره بهزیستی شهرستان ملارد
مسئولین شورای شهر ملارد از اداره بهزیستی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی جلسه ای با حضور فخرالدین آئینه وند رئیس شورای شهر ملارد و عباس تیموری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از اداره بهزیستی شهرستان ملارد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی در این اداره قرار گرفتند.

داود خادم رئیس اداره ضمن تقدیر از همکاری اعضای شورای شهر با این اداره گفت : بهزیستی آمادگی لازم جهت برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی و آموزشهای پیش از ازدواج با رعایت پروتکل های بهداشتی و تشکیل جلسات جهت عموم مردم ( حداکثر 10 نفر) در هر کارگاه را دارد.

در ادامه این جلسه آئینه وند مسائلی را در خصوص ساماندهی کارتن خوابها در سطح شهرستان مطرح و افزود: گذراندن دوره های آموزشی و کسب  مهارتهای فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره ترک اعتیاد در مراکز از مسائل ضروریست که موجب اشتغال و بازگشت به خانواده و جامعه در این افراد میگردد.

در ادامه اعضای شورای شهر از حوزه های تخصصی ستاد اداره بهزیستی بازدید  و کارشناسان اورژانس اجتماعی توضیحاتی را در خصوص نحوه خدمت رسانی ،موضوعات تماسهای تلفنی با خط 123، پیگیری امور مربوط به کودک آزاری، همسر آزاری و ... را ارئه نمودند.

در پایان نیز مقرر گردید کارشناسان پیشنهادات خود را جهت کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرستان به اعضای شورای شهر اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز