رئیس کمیته امداد شهرستان پیشوا خبر داد:

مردم شهرستان پیشوا ۳۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۸۲۵۴
مردم شهرستان پیشوا ۳۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند
سید جلال محمدی از پرداخت ۳۸۰ میلیون تومان صدقه در هفت ماهه امسال توسط مردم پیشوا خبر داد.

3814cf7d-058d-49d6-982e-9059ebbf84d4

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید جلال محمدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری،امام جمعه شهرستان پیشوا با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۶۰۸ خانواده از خدمات این نهاد بهره مند هستند،گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا مراجعات به این نهاد در هفت ماهه امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در ادامه به گزارش عملکرد کمک های مردمی در قالب صدقه و زکات جمع آوری شده در هفت ماهه امسال گفت: مردم شهرستان پیشوا در هفت ماهه امسال ۳۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

محمدی، ادامه داد: همچنین دو میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان زکات نیز توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پیشوا یادآور شد: کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات و زکات جمع آوری شده با توجه به نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان،مسکن، جهیزیه و ... هزینه می شود.

وی همچنین به خدمات ارائه شده در هفته وحدت اشاره و عنوان کرد: با همکاری یکی از خیران تهرانی، ۶۶۲ بسته گوشت گوسفندی در بسته های یک کیلوگرمی میان همین تعداد خانوار توزیع شده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری ضمن تشکر از خدمات انجام شده این نهاد از عملکرد خوب نهاد های حمایتی و مراکز نیکوکاری و خیریه ها و بسیج در این دوران تقدیر نمود و عملکرد شهرستان را در خدمت رسانی به نیازمندان مثبت ارزیابی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز