به منظور بررسی نحوه اجرای طرح جدید محدودیت های کرونایی برگزار شد:

هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قدس

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۰۳۵۸
هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قدس
هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قدس به منظور بررسی طرح جدید محدودیت های کرونایی و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور جلوگیری از گسترش شیوع کووید۱۹ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قدس با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت، فرمانده  نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان ظهر امروز در محل سالن جلسات سازمان آتش نشانی شهرداری قدس برگزار گردید.  

بنا بر این گزارش، دکتر میرشریفی رئیس شبکه بهداشت شهرستان در ابتدای جلسه اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و روند درمان مبتلایان به این بیماری در شهرستان را تشریح، و از انجام برنامه های آتی شبکه بهداشت را تشریح کرد. 

وی از اهم فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرقدس در آبان ماه ۹۹ به اقداماتی از قبیل افزایش ساعت کاری آزمایشگاه منتخب جهت تست کوئید ۱۹ تا ۶ عصر در تمامی روزهای هفته، افزایش میزان نمونه گیری از موارد مشکوک و اطرافیان آنها مطابق با فلوچارت جدید، فراهم سازی مقدمات راه‌اندازی مرکز دوم تست کرونا، هماهنگی واحدهای ستادی جهت اجرای طرح شهید سردار سلیمانی جهت مقابله با کرونا، پیگیری وضعیت کلیه اطرافیان موارد مثبت کرونا توسط مراقبین سلامت به تعداد ۳۹۰ نفر، فراخوان تعدادی از بیماران خاص که جدیدا از سمت وزارت متبوع به عنوان گروه هدف تزریق واکسن آنفولانزا اعلام شدند و غربالگری  ۳۳۵ نفر از معتادین متجاهر اشاره کرد. 

در ادامه جلسه، لیلا واثقی، فرماندار شهرستان قدس با تشریح مصوبات طرح جدید محدودیت های کرونا، بر هم افزایی دستگاه های اجرایی و همراهی شهروندان برای اجرای دقیق این طرح با هدف مهار این بیماری تاکید کرد. 

همچنین در بخش دیگری از این نشست، سرگرد حسین حبیبی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس آمادگی کامل نیروهای سپاه و بسیج شهرستان را برای اجرای این طرح اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز