اجرای طرح آرامش ۲/ دستگیری ۵۳۳ سارق و کشف ۸۹۱ پرونده

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۰۳۶۹
اجرای طرح آرامش ۲/ دستگیری ۵۳۳ سارق و کشف ۸۹۱ پرونده
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح " آرامش 2 " درشهرستان های غرب استان تهران و کشف 891 فقره انواع پرونده سرقت، قاچاق کالا و موادمخدر و دستگیری 533 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" در گفت و گویی بیان داشت: با اجرای طرح عملیاتی " آرامش 2 " با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران، 98 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 154 خرده فروش موادمخدر در این عملیات توسط ماموران پلیس، گفت: در این راستا 131 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 148 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان این طرح 15 قبضه سلاح سرد و گرم کشف و 15 نفر قاچاقچی اسلحه نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری 72 نفر قاچاقچی کالا تصریح کرد: 22 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و انواع کالاهای قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال کشف و در عملیات جدیدی 100 تن روغن احتکار شده به ارزش 80 میلیارد ریال نیز تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح 572 فقره پرونده سرقت کشف شد، بیان داشت: با اجرای 170 حکم قضائی 253 سارق و مالخر دستگیر و  5 باند بزرگ سرقت منهدم و اموال مسروقه به ارزش 13 میلیارد ریال از سارقان و مالخران کشف شد.

سردار ظهیری در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی "آرامش 2 " در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز