معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفتگو با برنا؛

محیط زیست قفل بزرگی بر توسعه شهرستان پردیس است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۳۷۶۶
محیط زیست قفل بزرگی بر توسعه شهرستان پردیس است
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار تهران امروز از وضعیت تعدادی از تولید کنندگان و کارخانه های پردیس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز  نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان پردیس برگزار شد.

این نشست به ریاست عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و صادقی رئیس سازمان صمت استان و اعضا کارگروه در محل فرمانداری پردیس برگزار شد.

طبق این خبر، در ابتدای نشست عبدالعظیم رضایی  فرماندار شهرستان پردیس گزارشی از وضعیت شهرستان در حوزه های تولید و اشتغال، زیربنایی، خدمات و ظرفیت‌های مختلف عمومی ارائه نمود.

گفتنی است این جلسه با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه تولید و برخی تولید کنندگان شهرستان با حضور معاون استاندار، فرماندار و مسئولین در سالن

جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد و تعدادی از تولیدکنندگان شهرستان پردیس نیز  در این جلسه حضور داشتند و تصمیمات خوبی با نظر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار و مدیران کل استانی گرفته شد.

در انتهای این جلسه بازدیدی از مراکز تولید در سطح شهرستان صورت گرفت.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه این بازدیدها در پاسخ به خبرنگار برنا گفت: محیط زیست قفل بزرگی بر توسعه شهرستان پردیس زده و اکثر مشکلاتی که در حال حاضر تولیدکنندگان با آن روبرو هستند مربوط به محیط زیست هست‌ و با این وضعیت برنامه هایی که برای این منطقه و با این جمعیت دیده شده مشکل اجرا خواهند داشت.

وی افزود: اکثر تولیدکنندگان و صنعتگران این منطقه کارت بازرگانی و پروانه بدلیل همین مشکلات  نمی توانند بگیرند .

وی همچنین از حمایت های دولت برای تخصیص منابع  مالی به تولید کنندگان در سال جاری خبر داد و گفت : بعنوان مثال کارخانه الکل سازی شهرستان پردیس سالها متروکه بوده و فعالیتی نداشته که از منبع اشتغال روستایی برای راه اندازی دوباره و تولید حداکثری آن کمک گرفته شد و بزودی این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه ۲۲ هزار لیتر الکل و اشتغال صد نفر فعالیت خود را آغاز می کند.

وی همچنین به برنا در خصوص تسهیلات اخیر با درصد پایین که برای حوزه تولید درنظر گرفته شده گفت: وام های خوبی برای رشد تولید و حمایت تولیدکنندگان داریم که وام اشتغال روستایی  با ۶ درصد ،

تسهیلات کم بهره با ۳ درصد یارانه و ۱۴ میلیارد تومان بودجه که امستل دولت برای طرح های در حال اجرا  ویژه طرح های جهش تولیده  که ۴۳ طرح بود در نظر گرفت.

2

1

7

6

5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز