رئیس کمیته امداد ورامین خبر داد؛

کلنگ احداث پنج واحد مسکن مددجویی در قلعه خواجه و احمد آباد کوزه گران

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۷۱۸۸
کلنگ احداث پنج واحد مسکن مددجویی در قلعه خواجه و احمد آباد کوزه گران
رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین از آیین کلنگ زنی احداث پنج واحد مسکن مددجویی در روستاهای قلعه خواجه و احمدآباد کوزه گران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سلیمان آقایی رنجبر در مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی که با حضور  سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران،سرهنگ دهرویه مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران، سرگرد تاجیک فرمانده سپاه پاسداران،محمدیان مسئول گروه جهاد سازندگی سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد را حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان اعلام کرد و گفت: به همین منظور از هر ظرفیتی در جهت حل مشکلات محرومان استفاده می‌کنیم.

وی متراژ هرکدام از این پنج واحد مسکونی را ۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این واحدهای مسکونی تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ احداث و تحویل مددجویان روستاهای قلعه خواجه و احمد آباد کوزه گران خواهد شد.

آقایی رنجبر با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن و کمیته امداد و دهیاری ها ساخته می‌شوند، ادامه داد: برای ساخت هرکدام از این واحدها مبلغ ۱۵۰میلیون تومان هزینه می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین در ادامه ضمن تشکر از همراهی نیکوکاران با این نهاد در جهت ساخت مسکن برای مددجویان  تحت حمایت روستاها به نقش خیّران در کمک به رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت تأکید کرد و گفت : کمک های خیّران نقش زیادی در توانمندی خانواده های تحت حمایت این نهاد دارد.

وی در پایان به خانه دار شدن سه خانواده تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت:کمک به تأمین مسکن برای مددجویان در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود.

وی افزود: در این مدت زمان نیز ۸۰ خانواده  تحت حمایت نیز ازخدمات بهسازی و بازسازی و تعمیر مسکن بهره مند شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز