توصیه استاندار تهران به شهروندان برای شب های قدر؛

مردم از فضیلت شب های قدر در خانه های خود بهره ببرند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۲۹۲۵
مردم از فضیلت شب های قدر در خانه های خود بهره ببرند
استاندار تهران گفت: ضمن بهره گیری از فضیلت شب های قدر از شهروندان درخواست می کنیم تا با در خانه ماندن و برگزار کردن مراسم در خانه هایشان در مدیریت بیماری کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران ضمن تبریک هفته کارگر اظهار داشت: کارگران نقش مهمی در چرخه تولید و اقتصاد کشور دارند که رسیدگی به مطالبات آنها اولویت دارد.

وی با اشاره به شب های قدر افزود: ضمن بهره گیری از فضیلت شب های قدر از شهروندان درخواست می کنیم تا با در خانه ماندن و برگزار کردن مراسم در خانه هایشان در مدیریت بیماری کرونا کمک کنند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: روابط عمومی نقش محوری و کلیدی در هر سازمانی دارد؛ چراکه اقدامات و عملکردهای ویژه باید انعکاس داده شود.

محسنی بندپی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و مخاطبین است، از اینرو هر دستگاهی که از روابط عمومی پویا برخوردار شود سرآمدی خود را نشان می دهد تا تلاش های آنها دیده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی است و باید رصد، پیش بینی و پیشگیری از موضوعات مختلف انجام شود و در حوزه های مختلف باید ابتکار عمل داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز