پیکر پاک آتش نشان فداکار شهید محسن لک تشییع و به خاک سپرده شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۳۶۰۹
پیکر پاک آتش نشان فداکار شهید محسن لک تشییع و به خاک سپرده شد
طی مراسم باشکوهی با حضور خانواده ی محترم شهدا،جانبازان، ایثارگران ،مردم شهید پرور شهر اندیشه و شهرهای تابعه،طاهری فرماندار،حق وردی نماینده ی مردم در مجلس،طاهری نسب مدیرکل امور عمرانی استانداری تهران،شهرداران و اعضای شورای شهرهای تابعه،علی ملکی شهردار،حجت الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه،اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه بهمراه پرسنل آتش نشانی شهر اندیشه و شهرهای تابعه پیکر پاک آتش نشان فداکار شهید محسن لک به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیکر مطهر شهید مدافع ایمنی محسن لک از مقابل شهرداری شهر اندیشه به سمت مزار گمنام شهدای این شهر تشییع گردید و پس از خواندن نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین بابائیان بر پیکر ایشان ، این شهید فداکار و خوش خلق و خوی در صحن امامزاده اسماعیل (ع) شهریار به خاک سپرد شد.

حضور همه اقشار مختلف جامعه از کودک و نوجوان،پیر و جوان زن و مرد برای عرض تسلیت به خانواده داغدار و آتش نشانان فداکار حال و هوای خاصی به این مراسم داده بود.

شهید محسن لک در حادثه روز جمعه گذشته که در منزل مسکونی رخ داده بود به مقام رفیع شهادت نائل آمد تا بار دیگر ثابت کند آتش نشانان همواره جانشان را برای آسایش و نجات مردم هدیه می نمایند. او دارای یک فرزند دختر و رئیس یکی از ایستگاههای آتش نشانی شهرداری اندیشه بود.

 

5i4a0172

5i4a0096

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز