رویداد بزرگ کارآفرینی ۱۴۰۰ توسط کمیته امداد استان تهران برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۲۰۷۳
رویداد بزرگ کارآفرینی ۱۴۰۰ توسط کمیته امداد استان تهران برگزار شد
رویداد بزرگ کارآفرینی ۱۴۰۰با رقابت ۱۵ ایده برتر دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رویداد بزرگ کارآفرینی ( استارتاپ ویکند) امروز دوشنبه سیزدهم دی ماه در راستای دفاع از ۱۵ ایده برتر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام مدیرکل، مهدی سلامی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی ، رضا علی شیری، رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد استان تهران، اساتید دانشگاه و داوران این حوزه در محل سالن شورای کمیته امداد استان تهران برگزار و افراد منتخب ایده‌های خود را ارائه کردند.

محمدمهدی اسماعیلی،قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با بیان اینکه فعالیت اصلی برگزیدگان بعد از دفاع از طرح ها آغاز خواهد شد بر کسب و کار علمی که موفق ترین نوع کسب و کار است،تأکید کرد.

وی افزود: شناسایی ایده های خلاقانه،کمک به راه اندازی و توسعه کسب و کارهای نوین با رویکرد انسان محورانه از ابعاد این رویداد است.

اسماعیلی بیان کرد: ۶۱۳ شرکت کننده این رویداد از طریق اداره راهبری شغلی معاونت اشتغال وخودکفایی کمیته امداد استان تهران طرح ها و ایده های خود را برای برگزارکنندگان این رویداد در فضای مجازی ارسال نمودند که با برپایی دو کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته پیش رویداد، دریافت ایده های اولیه،غربالگری، داوری و انتخاب حداقل ۱۰۰ ایده برتر در مرحله اول و ارائه آموزش های تکمیلی و در خاتمه ۱۵ طرح برتر به مرحله داوری راه یافتند.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: ارائه داوری و انتخاب ۴ ایده برتر، پشتیبانی و حمایت از این تعداد ایده فرایند اجرای این رویداد است.

وی به مهمترین دستاوردهای این رویداد اشاره کرد و افزود: آموزش صفر تا صد راه اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط ،آموزش مهارت های کلیدی کسب و کارهای نوین،اهدای جوایز به چهار  ایده برتر، بهره مندی از خدمات مشاوره و حمایت های مادی ومعنوی از مهمترین دستاوردهای این رویداد بزرگ کارآفرینی است.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: با اجرای ایده های برتر کسب و کار دانشجویان تحت حمایت به توانمندی خواهند رسید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز