امام جمعه شهر قدس:

بزرگترین سرمایه شورا و شهرداری اعتماد مردم است

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۵۳۱۵۴
بزرگترین سرمایه شورا و شهرداری اعتماد مردم است
خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب هستند، گفت: بزرگترین سرمایه شورا و شهرداری اعتماد مردم است.

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در نشست صمیمانه با اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس، گفت: خداوند را برای توفیق خدمتگزاری به مردم مذهبی، انقلابی، متحد و صمیمی قدس شکر می کنم.

وی افزود :مردم برای این نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند و امروز نوبت مسئولین است که برای خدمت به مردم تلاش کنند، شما بعنوان نمایندگان مردم که اعتماد آنها را با خود دارید باید در خدمتگزاری صادق و مخلص باشید.

حجت الاسلام جوکار اظهار داشت: البته این وحدت و انسجام و همدلی که بین اعضای شورای شهرقدس وجود دارد یک نعمت و سرمایه است که باید قدرش را بدانید و یکی از مهمترین دلایل موفقیت این شورا است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نشانه های موفقیت شورای اسلامی شهر قدس انتخاب شهردار کاردان است که در مدت یکسال فعالیت خود توانسته رضایت همه اقشار جامعه را بدست آورد.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت: مردم قدس در انتخاب اعضای شورا عملکرد خوبی داشتند و شما با انتخاب هوشمندانه شهردار منتخب پاسخگوی اعتماد شهروندان شده اید امید است تا پایان دوره خدمت خود مانند یکسال گذشته عملکرد موثر و قابل قبولی داشته باشید.

وی عنوان کرد: بنده بعنوان نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس رویکرد مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از خدمتگزاران مردم را در دستور کار خود قرار می دهم و آمادگی هرگونه همکاری و همراهی با شما عزیزان را دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز