شروع عملیات تعریض و زیرسازی خیابان صاحب الزمان (عج) روستای قمصر

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸:۱۲
کد خبر: ۹۰۱۳۵۱
شروع عملیات تعریض و زیرسازی خیابان صاحب الزمان (عج) روستای قمصر
دهیار قمصر گفت: عملیات اجرایی طرح تعریض و زیرسازی ، حد فاصل خیابان شهید محمودی ،خیابان صاحب الزمان (عج) تا انتهای خیابان شهید عباسی، به عنوان کمربند شمالی روستا شروع شده و انشاالله تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در بازدید از عملیات این پروژه مهم اظهار داشت: طرح اجرایی تعریض و زیرسازی ، حد فاصل خیابان شهید محمودی ،خیابان  صاحب الزمان (عج) تا انتهای خیابان شهید عباسی،  بعنوان کمربند شمالی روستا شروع شده و انشاالله تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اتصال و تعریض این سه خیابان افزود: پس از بررسی طرح های مطالعاتی و موافقت های مجموعه شورای اسلامی روستا طرح تعریض خیابان صاحب الزمان (عج) و اتصال خیابان شهید محمودی به خیابان شهید عباسی به طور استاندارد با اجرای معبر 18 متری به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفت و به صورت عملیاتی و ویژه در دستور کار قرار گرفت و اکنون در مرحله اجرا می باشد.

سید حسین هژبری عضو شورای اسلامی قمصر نیز در این بازدید اذعان داشت:  تعریض این خیابان اقدامی در جهت سهولت در تردد خودروها، رفع گره های ترافیکی، کاهش قابل توجه بروز حوادث احتمالی برای ساکنان و عابران و ساماندهی و زیبا سازی خیابان  صاب الزمان (عج)در جهت جلب رضایت ساکنان و در راستای محله محوری از مهم ترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

امید است پروژه مذکور بدون هیچ وقفه ای تکمیل و در اختیار اهالی قرار گیرد و این امر همکاری همه جانبه ساکنان خیابان صاحب الزمان (عج) را نیز می طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز