فرماندار ویژه شهرستان ری:

مدارس از ظرفیت صنعتی ری در بحث آموزش استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۲:۴۴
کد خبر: ۹۲۳۳۸۹
مدارس از ظرفیت صنعتی ری در بحث آموزش استفاده کنند
فرماندار ری گفت: سیاست های آموزشی بایستی به نحوی باشد که دانش آموزان در کنار علم آموزی، مهارت نیز فرا گیرند که در این راستا مدارس می توانند با استفاده از ظرفیت صنعتی شهرستان ری کارگاه های آموزش مهارت برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت در تمام امور یک موضوع ارزشمند است که با ایجاد آن میتوان بر تمامی مشکلات فائق آمد و آموزش و پرورش نیز یکی از نهادهایی است که میتواند با پرورش و بصیرت افزایی آگاهی قشر جوان و نوجوان را نسبت به اهمیت وحدت افزایش دهد.

معاون استاندار تهران افزود: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ری به بهترین نحو ممکن برگزار شد و این مراسم باشکوه با حضور پرشور و همراهی و تعامل مدیران آموزش و پرورش و دانش آموزان مدارس ری برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

اسماعیلی راد تصریح کرد: سیاست های آموزشی بایستی به نحوی باشد که دانش آموزان در کنار علم آموزی، مهارت نیز فرا گیرند که در این راستا مدارس میتوانند با استفاده از ظرفیت صنعتی شهرستان ری کارگاه های آموزش مهارت برگزار کنند.

فرماندار ری گفت: یکی از اقدامات مهم پیش رو برای مدیران ۴ گانه آموزش و پرورش شهرستان ری اعزام کاروان های راهیان نور است که بایستی با برنامه ریزی منسجم اردوهای راهیان نور شهرستان ری با کیفیت بالایی برگزار شود.

معاون استاندار تهران افزود: دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند در اردوهای راهیان نور با روحیه معنوی شهدای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا میشوند شهدایی که با پیروی از امام راحل (ره) با جانفشانی و ایثار خود حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادند و جانانه از اسلام و میهن دفاع کردند و ضرورت دارد نسل امروز بدانند که وجود این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز