مدیرعامل شرکت عمران پردیس در حاشیه کلنگ زنی خانه جوان شهرستان پردیس خبر داد:

آغاز ساخت مسیر سلامت در پردیس / دریافت وام هزارمیلیاردی مسکن در هفته های آتی

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۴:۵۱
کد خبر: ۹۳۰۷۳۸
آغاز ساخت مسیر سلامت در پردیس / دریافت وام هزارمیلیاردی مسکن در هفته های آتی
هدایت از هزینه 1500 میلیارد تومان در پروژه‌های مسکن مهر پردیس از ابتدای سال و دریافت وام هزار میلیارد تومانی تکمیل پروژه‌ها در هفته های اتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛  مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس امروز  در حاشیه کلنگ زنی خانه جوان شهرستان که در فاز ۸ مسکن مهر برگزار شد، در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته در یک سال گذشته، حدود 6 هزار میلیارد تومان برای تکمیل فازهای مختلف مسکن مهر در پردیس مورد نیاز بود که از این مبلغ تاکنون حدود 1500 میلیارد تومان در پروژه‌ها هزینه شده است و از مابقی حدود 500 میلیارد تومان مربوط به منابع بانکی است که حدود یک دوازدهم هزینه مورد نیاز را تشکیل می‌دهد.

 مدیرعامل شرکت عمران استفاده از ظرفیت‌های فروش عرصه را نیز فرصت خوبی برای تکمیل پروژه‌ها دانست که با توجه به تصویب قوانین لازم در قانون بودجه سال جاری، می‌توان از تمام منابع مالی در بخش‌های مختلف ساخت، آماده‌سازی و زیرساخت استفاده کرد.

دکتر هدایت اما کلید حل مشکلات مسکن مهر در پردیس را اخذ وام هزار میلیارد تومانی از محل تبصره 8 قانون بودجه دانست و افزود:  تاکنون مصوبات شورای مسکن استان و کشور برای اخذ این وام دریافت شده و پس از دریافت مصوبه کمیسیون بند 22 بانک مرکزی ظرف هفته‌های آتی می‌توان این وام را دریافت کرد که گشایش بزرگی در تکمیل پروژه‌ها خواهد بود.

در ادامه  مدیرعامل شرکت عمران برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های روبنایی در تمامی فازها به ویژه فاز 8 را یکی از اولویت‌های مهم شرکت عمران برای تکمیل و تحویل مسکن مهر با تمامی امکانات رفاهی دانست و گفت: آغاز ساخت مسیر سلامت، تکمیل کمربندی 45 متری شرقی، آغاز ساخت مراکز محله و سرای محلات، آماده‌سازی و تحویل زمین پروژه خانه جوان و ... از جمله پروژه‌های روبنایی مهمی است که در مدت اخیر در فاز 8 آغاز یا تکمیل شده است.

بر پایه این گزارش در این مراسم  دکتر موسوی رییس فراکسیون‌ جوانان مجلس شورای اسلامی عبدالعظیم رضایی فرماندار،  سیفی رییس اداره ورزش و جوانان ،هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس و سایر مسئولین حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز