آهنگر:

رصد فضای مجازی در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی پیگیری می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۶:۵۲
کد خبر: ۹۵۰۱۶۷
رصد فضای مجازی در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی پیگیری می شود
رئیس کمیته رصد فضای مجازی ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به ضرورت برگزاری مطلوب انتخابات بر رصد فضای مجازی در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سارا آهنگر در جلسه کمیته رصد فضای مجازی با اشاره به تاثیر فضای مجازی بر حوزه سیاسی و به ویژه عرصه انتخابات اظهار داشت: تاثیر فضای مجازی بر حوزه سیاسی به ویژه عرصه انتخابات انکارناپذیر است از اینرو باید با حفظ اثرات مثبت این فضا درصدد باشیم تا از اثرات سو آن پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن ملاحظاتی می‌توان از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت پرشور کردن فضای انتخابات بهره گرفت اما رصد دقیق و به موقع و کنترل این فضا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه فرمانداری ها باید هوشیاری و دقت لازم را به عمل آورند.

رئیس کمیته رصد فضای مجازی ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به ضرورت رصد فضای شهرستان‌ها و مستندسازی تخلفات احتمالی در فضای مجازی بیان کرد: رصد فضای مجازی در شهرستان ها باید با دقت و به درستی انجام شود تا در راستای اقدامات پیشگیرانه بتوان شرایط را برای برگزرای مطلوب انتخابات فراهم کنیم.

آهنگر در پایان با اشاره به شناسایی تخلفات در فضای مجازی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه با داوطلبان تایید صلاحیت شده جهت تذکرات لازم انتخاباتی و رعایت قوانین مربوط به تبلیغات و مسائل مربوط به انتخابات ضروری است تا داوطلببان و طرفداران آنها از تخلف در فضای مجازی پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز