پیام‌تبریک فرماندار اسلامشهر بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۲:۵۳
کد خبر: ۹۷۹۹۴۰
پیام‌تبریک فرماندار اسلامشهر بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز
فرماندار شهرستان اسلامشهر در پیامی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام، فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ شمسی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن‌پیام تبریک مسعود مرسلپور به شرح ذیل است:

مردم شریف، مومن و انقلابی شهرستان اسلامشهر، سال ۱۳۹۸ با فراز و فرودهایش به پایان رسیده و در آستانه فصل بهار، فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید قرار داریم.

در سالی که پشت سر گذاشتیم در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید) با حمایت های همه جانبه استاندار محترم تهران و معاونین پرتلاش ایشان، مدیران کل ادارات و سازمانهای مختلف استان تهران، رهنمودهای پدرانه و اثرگذار  حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اسلامشهر و همراهی های دیگر ائمه جمعه شهرستان و تلاش مدیران و کارکنان ادارات و دستگاههای مختلف اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی اقدامات‌مهمی صورت گرفت و رونق کم‌نظیری در حوزه تولید و صنعت و پروژه های عمرانی، اشتغال زایی و رفاهی شهرستان رخ داد.  

مردم عزیز اسلامشهر با همدلی، وحدت و یکپارچگی وقایع و حوادث تلخی همچون سیل، زلزله، تحریم‌های ظالمانه، تحرکات ضد انقلاب در آبان ماه، ترور ناجوانمردانه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و...  را پشت سر گذاشتیم و در این اواخر نیز باهم در تلاشیم تا ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

بدینوسیله بر خود وظیفه می دانم ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام، فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ شمسی را خدمت شما مردم شریف مومن و انقلابی شهرستان اسلامشهر تبریک و شادباش عرض نمایم. آرزوی آن دارم به یمن عید بزرگ مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و اعیاد مبارک شعبانیه که با بهار طبیعت تقارن یافته سال جدید سال سلامتی، بهروزی و موفقیت ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم عزیز شهرستان اسلامشهر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز