معاون آموزش دانشگاه بیرجند در نشست خبری تشریح شروع سال تحصیلی جدید خبرداد:

رشد ۱۸ درصدی دانشجویان در دانشگاه بیرجند / نشست معاونان آموزشی منطقه ۹ دانشگاه های کشور در دانشگاه بیرجند

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۴:۱۳
کد خبر: ۹۲۰۳۳۳
رشد ۱۸ درصدی دانشجویان  در دانشگاه بیرجند / نشست معاونان آموزشی منطقه ۹ دانشگاه های کشور در دانشگاه بیرجند
محسن آیتی بیان کرد: 18 آبان از منشور اخلاقی دانشگاه بیرجند رونمایی خواهد شد. وی افزود: نشست معاونان آموزشی منطقه 9 دانشگاه های کشور در دانشگاه بیرجند در آبان ماه برگزار می شود و 9 هزار و 495 نفر در کارشناسی و ارشد 2 هزار و نفر کارشناسی ارشد، 586 نفر دکترای تخصصی تحصیل می کنند که در جمع 12 هزار و 682 نفر هستند که رشد 18 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محسن آیتی معاون آموزش دانشگاه بیرجند در نشست خبری تشریح شروع سال تحصیلی جدید از نقش آموزی در توسعه استان خبرداد و بیان کرد: در سالجای افزایش جذب دانشجو داشتیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها هم نقش فوق العاده ای در جذب دانشجو داشتند گفت: برای اولین بار طرح استعدادیابی دانشجویان در دانشگاه بیرجند انجام می شود. آیتی بیان کرد: برخی از دانشجویان به خاطر اساتید این دانشگاه را انتخاب کرده است و می توان گفت که قابل مقایسه با هیچ دانشگاهی نیستیم.

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه جهش المپیادهای دانشجویی در دانشگاه بیرجند بی نظیر است ادامه داد: طی 5 سال متوالی در یک رشته دانشگاهی مقام تک رقمی داریم و این نشان از آموزش خوب است.

آیتی از شعار افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان در معاونت دانشجویان خبرداد و بیان کرد: 40 دانشجو خارجی متقاضی تحصیل در دانشگاه بیرجند هستند. وی بین المللی سازی دانشگاه بیرجند را مهمترین اولویت دانست و بیان کرد: 18 آبان از منشور اخلاقی دانشگاه بیرجند رونمایی خواهد شد. وی افزود: نشست معاونان منطقه 9 دانشگاه های کشور در دانشگاه بیرجند در آبان ماه برگزار می شود.

آیتی بیان کرد: دانشگاه بیرجند بعلاوه چند دانشگاه اغماری  روزانه و شبانه 146 کاردانی،364 نفر کارشناسی ناپیوسته، 1086 نفر کارشناسی، 2 هزار و نفر کارشناسی ارشد، 586 نفر دکترای تخصصی که در کل 13 هزار و 784 نفر هستند. 

وی بیان کرد: 9 هزار و 495 نفر در کارشناسی و ارشد 2 هزار و نفر کارشناسی ارشد، 586 نفر دکترای تخصصی تحصیل می کنند که در جمع 12 هزار و 682 نفر هستند. آیتی بیان کرد: 345 نفر اعضای هیئت علمی مشغول به فعالیت هستند. وی افزود: 210 رشته دایر در دانشگاه بیرجند در 10 دانشکده دانشگاه بیرجند فعال است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز