برگزاری دومین مرحله از گام سوم رزمایش مواسات در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۱۷۲۴
برگزاری دومین مرحله از گام سوم رزمایش مواسات در خراسان شمالی
دومین مرحله از گام سوم رزمایش مواسات به همت کمیته امداد خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این  استان هم اکنون در حال اجرا است، گفت: در مرحله دوم گام سوم توزیع بسته های کمک معیشتی،توزیع کالای اساسی، جهیزیه و تبلت  در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از اجرای گام سوم بیش از۳۰۰ دستگاه بخاری و ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن بین نیازمندان توزیع می شود، ارزش این  کالاها را بیش از ۵۷۰ میلیون تومان تومان عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هماهنگی و همکاری خیرین انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه توزیع ۴۵۰ فقره جهیزیه با سرانه ۷,۵ میلیون تومان را از دیگر برکات  اجرای مرحله سوم این طرح عنوان کرد و گفت: توزیع ۱۳۵ تبلت هدایای حامیان به ایتام استان نیز از دیگر موارد توزیعی در مرحله دوم گام سوم رزمایش همدلی است.

 الهی راد خاطر نشان کرد: درمرحله دوم از گام سوم رزمایش همدلی بیش از ۷ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰  هزارتومان بین نیازمندان توزیع می شود.

وی زمان برگزاری این رزمایش را دوم آذر ماه در محل سالن ورزشی ، فرهنگی غدیر در محل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به ارائه گزارشی از برکات اجرای رزمایش همدلی در استان پرداخت و افزود: در سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه از ابتدای کرونا تا کنون، بیش از ۱۷ میلیارد تومان بسته غذایی، غذای گرم و لوازم التحریر  بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

الهی راد با بیان اینکه طی مرحله اول این طرح ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۷۶ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد اضافه کرد: علاوه بر این ۳۲ هزار بسته غذایی به ارزش شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی با یاد آوری اینکه مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات نیز حدود ۸ میلیارد تومان در قالب بسته‌های حمایتی و اطعام حسینی کمک کردند خاطرنشان کرد: با این رقم ۲۶ هزار بسته غذایی و ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد تصریح کرد: درمجموع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه میان دانش آموزان نیازمند تهیه و  توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز