آغاز توزیع ماسک در قالب طرح «یک نفس همدلی»

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۱۰۲۳
آغاز توزیع ماسک در قالب طرح «یک نفس همدلی»
سرپرست اداره سازمان های مردم نهاد خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از 15 فروردین ماه طرح «یک نفس همدلی» با توزیع 20 هزار ماسک در بین خانوارهای منطقه رازوجرگلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهندس مهدی اسدی با اعلام این خبر گفت: در طرح «یک نفس همدلی» براساس سهمیه اختصاص یافته وزارت بهداشت برای دانشگاه های سطح کشور، تعداد 20 هزار ماسک تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد که تمامی آن ها در بین خانوارهای منطقه رازوجرگلان توزیع می شود.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح تعدادی ماسک اهدایی خیرین از سوی اداره کل خیرین سلامت و سازمان های مردم نهاد وزارت بهداشت برای توزیع در مناطق محروم و کم برخوردار تحویل دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور می شود.

مهندس اسدی ادامه داد: در خراسان شمالی با همکاری واحدهای تابعه 6 منطقه استان به عنوان مناطق محروم و کم برخوردار شناسایی و مقرر شد در مجموع حدود 112 هزار عدد ماسک در قالب طرح «یک نفس همدلی» در این مناطق توزیع شود.

وی هدف از اجرای طرح «یک نفس همدلی» را تشویق خانواده های محروم و جلب توجه آن ها به لزوم استفاده از ماسک و اهمیت آن در پیشگیری از همه گیری کووید 19 و همچنین کمک به خانواده ها در تهیه ماسک های مورد نیاز خواند.

مهندس اسدی اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان شمالی جزو استان های محروم بوده و برخی از خانواده ها در تهیه ماسک و دیگر اقلام بهداشتی دچار مشکل هستند و با وجود اجرای این طرح هنوز در مناطق محروم نیاز به ماسک وجود دارد بنابراین از تمامی خیرین هم استانی و هموطنان نیک اندیش تقاضا می کنم کمک های انسان دوستانه و خداپسندانه خود را در قالب اقلام مورد استفاده در پیشگیری از همه گیری کووید 19 در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند تا افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: خیرین محترم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6000300300 در بانک رفاه کارگران واریز کنند و کمک های غیرنقدی خود را نیز به منظور توزیع در مناطق محروم به اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت این دانشگاه مستقر در بلوار دولت ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تحویل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز