هم‌افزایی تمام ظرفیت‌ها برای بهره‌برداری از فضای درمانی ارتش در راز و جرگلان

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۳۸۷۷
هم‌افزایی تمام ظرفیت‌ها برای بهره‌برداری از فضای درمانی ارتش در راز و جرگلان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر راز و معتمدان راز و جرگلان ضمن تأکید بر ضرورت حل دغدغه‌های مردم این شهرستان در حوزه سلامت، گفت: راه‌اندازی بیمارستان اصلی و دائمی در راز و جرگلان به‌عنوان خواسته اصلی مردم در اولویت ما قرار دارد و هم‌زمان با این مهم، به کمک تمام ظرفیت‌های درون و برون‌استانی، پیگیر بهره‌برداری مطلوب از فضای درمانی ایجادشده از سوی ارتش نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سیدجواد پورنقی گفت: عدالت در توزیع خدمات سلامت رویکرد اصلی وزارت است که به‌تبع جزو اهداف اصلی ما نیز قرار دارد تا بتوانیم همان خدماتی که در مرکز استان ارائه می‌شود را در نقطه صفر مرزی نیز ببریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به خواسته و مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر راز و معتمدان شهرستان راز و جرگلان مبنی بر راه‌اندازی بیمارستان دائمی در این شهرستان عنوان کرد: این پروژه به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرای آن را با استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای که در فرآیند ساخت بیمارستان وجود دارد، دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: فضای درمانی‌ای که ارتش در راز و جرگلان ایجاد کرده، ظرفیت خوبی است تا با کمک آن بتوانیم شاخص‌های سلامت شهرستان را ارتقاء ببخشیم اما قطعاً به دلیل امکانات محدودی که دارد، نمی‌تواند جایگزین بیمارستان در شهرستان شود.

وی با اشاره به فرآیند کسب مجوز و اقدامات لازم‌الاجرا برای ساخت بیمارستان افزود: در صورت طی این مسیرها مجوز به‌کارگیری نیروی انسانی به دانشگاه داده می‌شود اما بااین‌حال نمی‌گذاریم پروژه در این نقطه متوقف بماند و تمام ظرفیت‌های موجود را برای بهره‌برداری آن بکار خواهیم گرفت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با تأکید بر اینکه در حوزه سلامت مردم نباید خارج از استانداردها و اصول تخصصی این حوزه عمل کنیم، عنوان کرد: راه‌اندازی فضای درمانی ارتش را با پیشنهاد‌ها و راهکارهای خود و نیز با هم‌افزایی ارتش، استانداری و دیگر نهادها پیگیری خواهیم کرد.

دکتر حسن براتی‌زاده ضمن تأیید خواسته به‌حق اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدان راز و جرگلان مبنی بر راه‌اندازی بیمارستان اصلی این شهرستان، گفت: پیگیر تخصیص اعتبارات برای این پروژه هستیم تا در آینده شاهد یک فضای درمانی استاندارد و شایسته مردم شریف این شهرستان باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر راز و رئیس شورای اسلامی شهرستان راز و جرگلان و دیگر معتمدان شهرستان به بیان خواسته‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه سلامت پرداختند و از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به‌عنوان متولی سلامت مردم، ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان اصلی شهرستان که مجوز ساخت آن صادر شده است، را به‌عنوان مطالبه اصلی از سوی مردم مطرح کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز