برنامه رسانه ملی برای راه اندازی شبکه "صنایع کوچک و متوسط"

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۰:۴۳
کد خبر: ۴۳۳۰۸۹
برنامه رسانه ملی برای راه اندازی شبکه صنایع کوچک و متوسط
رئیس رسانه ملی از راه اندازی شبکه جدید مخصوص صنایع کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر علی عسکری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی در برنامه رسانه ملی برای راه اندازی شبکه بجنورد گفت: در این شبکه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط انعکاس می یابد و سازمان صدا و سیما از این کار فعلا مقصود درآمدزایی ندارد و به دنبال آموزش، فرهنگ سازی و توجه به تولیدات بومی است.

وی گفت: درصد قابل توجهی از 80 هزار صنعت کوچک و متوسط کشور، نیمه فعال و یا تعطیل است که اگر فعال شود، بسیاری از مشکلات از جمله در زمینه اشتغال رفع خواهد شد.

رئیس رسانه ملی افزود: رسانه استانی نیز باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مصمم به معرفی بخش های خدمات، گردشگری و کشاورزی است.

دکتر علی عسکری گفت: سازمان صداوسیما امسال تصمیم گرفته نه تنها به عنوان یک سازمان فرهنگی بلکه به عنوان سازمانی توسعه محور، پیشرفت کشور را به طور جدی پیگیری کند که در این راه از دیگر قوا نیز مدد خواهد گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تولید ملی گفت: این شایسته کشور ایران نیست که با این همه توانمندی، دارای جوانان تحصیلکرده بیکار باشد.

استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: استان خراسان شمالی با تکیه بر نقاط قوت و توانمندی های خود می تواند الگویی برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باشد.

برنامه رسانه ملی برای راه اندازی شبکه صالحی افزود: اقتصاد مقاومتی، کلید توسعه پایدار و همه جانبه جامعه است و از مدیران انتظار می رود در عملی کردن این مهم، از فکر و اندیشه جوانان استفاده کنند.

وی گفت: برای توسعه استان به دنبال جذب سرمایه بخش خصوصی و تعاونی هستیم و امیدواریم محورهای اقتصاد مقاومتی در برنامه های مختلف رسانه ملی انعکاس یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز