مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

ایجاد ۱۳۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۸:۳۹
کد خبر: ۹۱۴۲۲۵
ایجاد ۱۳۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون هزار و ۳۷۵ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجادشده است، افزود: طی امسال ۵۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت‌شده است.

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های اجراشده ۱۵۰ طرح بااعتبار سه میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان از محل منابع امدادی و ۵۰۴ طرح اشتغال نیز بااعتبار حدود ۱۴ میلیارد تومان نیز از محل منابع بانکی (تبصره ۱۶) ایجادشده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به طرح‌های ایجادشده در روستاهای سطح استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: ۷۲۱ طرح نیز بااعتبار ۳۶ میلیارد تومان از محل اشتغال پایدار روستایی اجراشده است.

الهی راد در ادامه تقویت اقتصاد خانواده با اجرای طرح‌های اشتغال را اصلی‌ترین برنامه کمیته امداد استان خراسان شمالی برای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد.

 وی بابیان اینکه کمیته امداد در سال جاری فعالیت‌های گسترده‌ای را در خصوص توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در برنامه خود دارد و آموزش‌های خود را به سمت و سویی پیش می‌برد که به تولید و اشتغال برای مددجویان منجر شود، یادآور شد: کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال برای هزار و ۳۰۷ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد دوره آموزشی برگزار کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز