افزایش تعداد قربانیان مصرف متانول در بجنورد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲:۵۷
کد خبر: ۹۱۸۹۶۸
افزایش تعداد قربانیان مصرف متانول در بجنورد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه ساعتی قبل cpr سومین فرد مسموم ناموفق بوده و وی نیز بر اثر استفاده از متانول در بیمارستان فوت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مهندس پیمان فیضی اظهار کرد: هم اکنون دو نفر از مسموم شدگان در بخش ICU بیمارستان بستری هستند که حال عمومی آنها نیز وخیم گزارش شده است.

وی اضافه کرد: طی هفته گذشته هشت نفر در بجنورد بر اثر استفاده از متانول دچار مسمویت شدند که دو نفر از آن ها روز قبل و یک نفر از آنان نیز امروز فوت شدند.

فیضی با بیان اینکه سایر مصرف کنندگان متانول در حال سیر مراحل درمانی قرار دارند، نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی خانواده ها هشدار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به این که مبتلایان به این مسمومیت در رده سنی بین ۱۹ تا 35 سال قرار دارند، آگاه سازی جوانان از طریق خانواده و جامعه می تواند از عواقب جبران ناپذیر پیشگیری کند.  

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: تنها مرجع رسمی اعلام آمار در حوزه های مرتبط با سلامت، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است لذا ضروری است سایر نهادها و دستگاه ها از ارائه آمار در این حوزه پرهیز و رسانه ها تنها به آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استناد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز