بکارگیری ۴ هزار نیرو در امنیت انتخابات

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۳:۳۸
کد خبر: ۹۶۷۰۲۶
بکارگیری ۴ هزار نیرو در امنیت انتخابات
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه مردم استان با مشارکت حداکثری به پای صندوق های رای می روند، گفت: برای تامین نظم و امنیت انتخابات 4 هزار نیروی آموزش دیده بکارگیری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا مظاهری در دهمین نشست خبری و در جمع خبرنگاران با محوریت تامین نظم و امنیت انتخابات سال ۹۸ با اشاره به رویداد مهم سیاسی دوم اسفند بیان کرد: انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است و علی رغم تمام تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی، افراد واجد شرایط با آزادی کامل در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

مظاهری اظهار کرد: ارکان مهم مجلس، موضوع امنیت انتخابات است که برعهده نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی همیشه ثابت کرده متعلق به مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست.

سردارمظاهری افزود: مردم استان خراسان شمالی با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاه ترین و اصلح ترین افراد برای این امر مهم شرکت خواهند کرد و انتخاب آنها بر مبنای امنیت و منافع ملی، وحدت آفرین ،پرشور، رقابتی، قانونمند و شفاف  است.

این مقام‌مسئول گفت: تعداد چهار هزار نفر نیروی آموزش دیده و مجرب در حوزه های عملیاتی، پشتیبانی و نظارتی آموزش دیده اند که برای رصد و کنترل روزهای انتخاباتی آمادگی کامل دارند.

وی با بیان عملکرد ۱۱ماهه نیروی انتظامی استان گفت: در حوزه پلیس ۱۱۰ افزایش ۲۵ درصدی تماس تلفنی نسبت به سال قبل، تماس های عملیاتی ۷درصد افرایش، تماس های غیرضروری و مزاحمت ۱۲درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در حوزه قتل افزایش ۱۱۵ درصدی و در مقابل در حوزه  کشف جرائم نیز افزایش ۱۱۵درصدی در سال جاری را شاهد هستیم. 

مظاهری خاطرنشان کرد: در حوزه جرائم تعداد پرونده های تشکیل شده استان خراسان شمالی در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل به تعداد ۵۷هزار و ۴۹۱ پرونده کاهش داشته است‌.

وی گفت: در حوزه مواد مخدر در استان با مقدار دو تن و ۵۱۲ کیلوگرم افزایش ۱۳ درصدی نسبت به پارسال کشفیات داشتیم.

علیرضا مظاهری با اشاره به فعالیت پلیس فتا در استان گفت: وقوع جرم ۸۲درصد افرایش و کشف جرایم ۸۶درصد افزایش داشته است.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز